عشق

عشق    
                                                                           
نام من عشق است.                                                    
می شناسیدم؟                                          
زخمی ام زخمی سراپا،                                              
می شناسیدم؟                                         
باشما طی کرده ام راه درازی را                                  
خسته ام خسته،                                                        
می شناسیدم؟                                      
این زمان گرچه ابری پوشانیده است رویم                        
من همان خورشید تابانم                                                                                            
می شناسیدم؟                                     
این چنین بیگانه از من رو برنگردانید،                            
در کف فرهادتیشه من نهادم،من                                     
من شکستم بیستون را،من                                             
من همان مهران سالهای دورم                                       
رفته ام از یادتان یا،                                                   
می شناسیدم؟                                    
نام من عشق است،                                                     
می شناسیدم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد