به نام آنکه عشق را آفرید

به نام آنکه عشق را آفرید
خدایا تو بوسیده ای هیچگاه
لب سرخ فام زنی مست را
خدایا تو پاشیده ای هیچگاه
ز چشم کسی خون به جای نگاه
خدایا تو گردیده ای هیچگاه
بدنبال تابوتهای سیاه
دریغا تو احساس اگر داشتی
دلت را چو من مفت میباختی
برای خود ای ایزد بی خدای
خدای دگر نیز می سا ختی
 
 
بیایید خدا رو فراموش نکنیم
 
    سالی خوب برای همه دوستان آرزو میکنم
نظرات 2 + ارسال نظر
روزبه جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.mabas.blogfa.com

سلام
سال نومبارک
احساس زیباتون رو تحسین میکنم
مطالب بسیاری زیبایی رو می نویسید
نمی دونم یه حس غریبی توی گفته هاتون هست
نمی دونم دلتنگ چی هستید
اما امیدوارم در سال جدید به همه آرزوهاتون برسید
خوشحال میشم به من سر بزنی

علی جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:27 ق.ظ

سلام

دیشب ساعت ۲:۵۵ وبلاگتون رو خوندم.

از اون وقع تا حالا (۱:۱۵ - می شه کمتر از ۲۴ ساعت) این هشتمین پستی هست که دادید!؟

خوش به حال کسی که فقط برای او می نویسید!

... که زندگی نقاشی بیش نیست .

آرزو می کنم هر چه زود تر به آرامی صدایت کند و تو را با خود از اینجا ببرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد