هیچ وقت تنها نیستی

 

اگه یه روز من مُردم و تو منو دوست داشتی
 
 پنج شنبه ها بیا سرِ مزارم
 
 و گلِ سرخی رو  روی قبرم بذار
 
تا همیشه اون گلی که بهت داده بودم
 
رو به خاطرم بیارم ...
 
ولی...
 
 اگه تو مُردی ...
 
 من فقط یه بار میام مزارِت ..
 
 میام و اون دسته گلِ سفیدِ مریم رو
 
که با خون خودم سرخشون کردم ،
 
 برات هدیه میکنم وعاشقانه کنارت جون میدم
 
 تا بدونی هیچ وقت تنها نیستی
 
 
 
                                                     

خدا به آدم دو تا دست ،
 
دو تا پا ،
 
دو تا چشم و دو تا گوش داد ...
 
 ولی فقط یه دونه قلب داد .
 
 میدونی چرا؟
 
 چون قلب دوم تو رو به کسِ دیگه ای داد
 
 تا تو اونو پیدا کنی
 
نظرات 2 + ارسال نظر
محسن جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:18 ق.ظ http://karina.blogsky.com

وبلاگ قشنگی داری
مطالبت هم قشنگه
موفق باشی
به نظر من اگه عکس بکگراند را برداری قشنگتر میشه
نظرت در مورد تبادل لینک چیه
یه سر به وبلاگ من بزن اگه دوست داشتی نظرتو بگو

پسری که هیچ کس حتی تو رو هم نداره شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:21 ب.ظ

یه نگاهی تو جیبات می کنی ببینی قلب دوم من پیش تو
هست یا نه؟ اگه بود ببخشش به هر کی که دوسش داری
و ازش خواهش کن که حداقل اون دیگه نیاد سر قبرم پی پی
کنه٬ باشه...!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد