دوستت دارم

 
آه که هر کس در هر گوشه و کناری می کوشد تا به گونه ای ، گرمای
 
دلپذیرآن را در قلب خود حس کند.
 
مگر خود تو بارها با چشمانی پر از اشک به آسمان چشم ندوخته ای
 
و آهی از دل نکشیده ای؟؟
 
به راستی چند بار از سر کوچه یا خیابانی گذر کرده ای
 
و نگاهی آغشته به درد به آن انداخته ای؟؟
 
چند بار در نیمه های شب دست به سوی ستارگان گشوده ای تا سوار بر بال رویاهایت ،
 
لطافت وجود معشوق را بر سر انگشتانت حس کنی؟؟؟
 
عاشقی دردی است که بی آن ، نه من ، نه تو و نه هیچ انسانی را که
 
قلبی در سینه داشته باشد، یارای گذر دوران زندگانی نیست.
 
دردی است که زیبایی اش را چه آسان می توان در نگاه عاشق دید و نوای امید
 
بخشش را در تپش قلب او شنید..
 
عاشقی زیباست.همچون لحظه ی دیدار،عاشقی زیباست.....
 
و عاشقی بس زیباست
 
 
 
شب شد خورشید رفت افتابگردان عاشق به دنبال افتاب اسمان را جستجو میکرد

ناگهان ستاره ای چشمک زد!

افتابگردان سرش را به زیر افکند گلها خیانت نمی کنند
 
 
 
...!
 
انکس که می گفت دوستم دارد عاشقی نبود که به شوق من امده باشد

 

 


رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت
صدای خش خش برگها همان اوازی بود که من گمان می کردم میگوید:
 
دوستت دارم
 
 
 
 

ما لحظات را سپری کردیم تا به خوشبختی برسیم

دریغ که خوشبختی لحظاتی بود که سپری کردیم.....

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:32 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام خوبید وبلاگ جالبی دارید می دونید من فکر می کنم شما یکبار در عضق شکست خوردید و یا شاید کسی رو می خوساتید و چرخه زمونه نگذاشته که به عشق خودتون برسید چون متنهای شما عمیقه من نویسنده وبلاگ آموزش مسائل جنسی هستم خوشحال می شوم از وبلاگ من دیدن کنید و نظر بدهید البته وبلاگ من تنها جنبه آموزشی داره اگر خواستید باهم بیادل لینک کنیم لطفا با در وبلاگ و یا به ایملیم جواب بدین اگر هم جواب ندادید امیدوارم سال خوبی داشته باشید دوستار شما علی س م

احسان شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 ب.ظ http://eshgho-asheghi.blogfa.com/

سلام
وب لاگ قشنگی دارین
وب شما رو یکی از دوستای شما به من داد
من لینک شما رو در سایت خودم گذاشتم
خوشهال میشم سر بزنی
موفق باشی
خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد