تقدیم به ناجی قلبم


Upgrade Your Email - Click here!
 
 
عاشق شدم 
 
  کاش ندونه  
 
 دست دلم رو نخونه 
 
  اگه بدونه  می دونم 
 
  دیگه با من 
 
 نمی مونه
 
اون که پیشش دل من گیر ه
 
 اگه بدونه می ذاره می ره
 
اگه بدونه دیونم کرده
 
  می ره و دیگه بر نمی گرده
 
 
عاشق شدم  دلواپسم  گرفته راه نفسم  دلهره دارم
 
 که بهش  می رسم یا نمی رسم
 
چشمای اون سر به سرم می ذاره 
 
  دست از سر من بر نمی داره
 
داره بلا سرم میاره    اما خودش خبر نداره
 
دستام اگر که رو بشه   دلم بی آبرو بشه 
 
  راز مگو   بگو  بشه
 
 
Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon icons
 
دعا می کنم که هیچ وقت تنها نمونین
 
تنهاتون نذارن
 
تقدیم به ناجی قلبم
 
دوست دارم
 
عاشق بی صدا
 
Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:00 ق.ظ

سلام

این ترانه ای رو که بنیامین اجرا کرده واقعا دوست دارم. (البته من عاشق آهنگه <من امشب می میرم> این آلبوم هستم.)

(فکر نکنم تا حالا تو وبلاگی خارج از موضوع پستی که نظر دادم گفته باشم (حدود ۲ ساله وبلاگ خون حرفه ای ام) ولی فکر نکنم یه بار اشکال داشته باشه - بذار یه دفعه هم درست نباشه !- :)
یعنی چی جونم به خطر بیوفته ؟
(باز هر جور خودت صلاح می دونی.)

راه نداره به دل من هرکسی ...

...راه دور شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:36 ق.ظ

(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد