روزی دختری

کی بود که با اشکای تو یه اسمون ستاره ساخت

 

کی بود که به نگاه تو دلش رو عاشقونه باخت

 

کی بود که با نگاه تو خواب و خیال عشق و دید

 

کی بود که تنها واسه تو از همه دنیا دل برید

 

نگو کی بود کجایی بوداونکه برات دیوونه بود

 

رو خط به خط زندگیش از عشق تو نشونه بود

 

من بودم اونکه دلشوساده به پای تو گذاشت

 

اونکه واسش بودن تو به غیر غم چیزی نداشت

 

من بودم اونکه دل اخر عشق تورو خوند

 

اونکه به جای عاشقی حسرتشو به دل نشوند

 

حسرت دوست داشتن تو همیشگی بوده و هست

 

کاش میرسید به گوش تو صدای قلبی که شکست

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام. ببخشید اگه اشتباه نکنم شما یه زمانی به وبلاگmamad.blogsky.comسر می زدید. حالا ایشون آدرس وبلاگشونو عوض کردن. شما آدرس وبلاگ جدیدشونو وارید؟؟

سلام دوست گلم نه شرمند ه ... من آدرسی ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد