بهترین جای دنیا همین جاست که منم ، تویی ، تنهایی و دیگه هیچی نیس

واسه خودم و تنهایی هام ، واسه دلم و مهربونی هام ، واسه تو و یاد تمام رویاهام

 

یه دنیا کویر سادگی می خوام

 

واسه دیدن بی طاقتی هام ، واسه فهمیدن ترانه هام

 

یه آسمون و دریای آبی می خوام

 

واسه ندیدن خستگی هام

 

یه دل و قلب مهربون می خوام

 

یه دنیا کویر سادگی می خوام، که من و تو رو صدا کنه، من و تو رو جدا کنه

 

از این همه رنگ و ریا رها کنه . مارو ببره به آسمون ، به کهکشون .

 

یه دل و قلب مهربون می خوام ، که من و تو رو تنها کنه

 

مارو ببره اون جایی که منم ، تویی ، یه دنیا تنهایی و دیگه هیچی نیست

 

یه آسمون و دریای آبی می خوام ، تا دل کوچیک من رو آبی تر کنه ،

 

   خنده های من راستی کنه .

 

آره ، من و با تو ما کنه

 

چی بگم . هیچی نگم ، آخه من که اهل گله نیستم ، اما ...

 

واسه من یه دنیا کویر سادگی و آسمون و دریای آبی ، تمام دنیاست ، همه دنیاست .

 

بهترین جای دنیا همین جاست که منم ، تویی ، تنهایی و دیگه هیچی نیست .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد