تنها به خاطر تو ...

تنها به خاطر تو ...

و تنها به خاطر تو ...

ارزش ها را بی ارزش کردم

حتی بایدها را نباید کردم و...

هیچ نیاندیشیدم که روزی باید...

چه سکوتها که نکردم

چه خواستن ها که نخواستم

تنها برای تو

چه روزها از سپیده صبح تا شب

فقط به خاطر شنیدن صدای گرمت

 گریستم خود اشک شدم و باریدم

فراموش نکردم روزی را که فقط برای دیدنت

 دلی را به دریا زدم که از آب واهمه داشت

نظرات 3 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ق.ظ

رفتی و بی تو دلم پر درده
پائیز قلبم ساکت و سرده
دل که میگفتی محرمه با من
کاش کی می دیدی بی تو...
******************
تا دام در آغوش نگیرم نگرانم

یک دوست چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:55 ق.ظ

سلام :
گفته بودی که برام دعا کنید .
اول اینکه این دنیا ارزش ناراحتی نداره .
من هم قبلا مثل تو فکر می کردم .
من توی این دنیا چیزهایی دیدم که شاید کسی به عمرش ندیده باشد . من مرگ ، بهشت ، قیامت ، جهنم ، شیطان و خیلی چیزهایی دیگر را با چشمان خودم دیدم .
بعد از همه این چیز تازه فهمیدم که این دنیا ارزش یک لحظه ناراحتی را ندارد .
من حالا به زندگی به یک چشم دیگه نگاه میکنم . و تازه دارم زیبایی های آن را میبینم .

در مورد دعا : من همیشه هرچیزی که خیلی برام مهم بوده و می خواستم ، به حضرت رقیه میگفتم : یا حضرت رقیه من پیش خدا آبرو ندارم از تو خواهش می کنم که از خدا بخواهی
که خواسته ی من را براورده کنه .
تا حالا نشده چیزی ازش بخام و بهم نده .
حالا من ازش میخوام که هرچیزی که تو می خواهی به تو بدهد . امیدوارم که به تو هم کمک کند .
و خودت هم ازش بخواه ، به بزرگی خداوند قسم میخورم که کمکت میکنه .
امیدوارم که موفق و پیروز باشی .
از زندگی ات کمال لذت را ببر .
حدا نگهدار .

پرنس پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ق.ظ http://princee.blogsky.com/

سلام عزیزم

خدایا به حق محمد وآلش تو را قسمت می دم که به این دوست خوبم کمک کنی کمک کنی تا مشکلش رفع بشه و هر چی که خیر و صلاحش توی اونه براش پیش بیاد .


یه دنیا ممنون . مننون از این که مارو لایق دونستی براتون دعا کنیم و ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدی

تا بعد در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد