دوستت دارم غریب آشنای من

این  متن   برای  ابد    تو  یادم می مونه   ممنونم  دوست  خوبم   اینجا   گذاشتم  تا همیشه   داشته باشم

 

تو خیلی وقته که هستی ؛ اما من تازه اومدم
تو معروفی ؛ اما من نیستم 


 شاید مال یه شهر معروف هم باشی ؛ اما من مال اون شهر هم نیستم


تو میگی ؛ نه فرشته ای نه از جنس آسمون ؛


فقط میگی اومدی که باشی و بنویسی ؛ تنها برای او


اما من فقط یه غریبه ؛ غریبه ای آشنا ؛ تنها تر از سکوت و بی سرزمین تر از باد


دلتنگی هات و مینویسی به امید این که یه روزی بخونه اون کسی که براش مینویسی


اما من ...........


نگو از تنها شدن دلت شکسته ؛ تنها نیستی اون بالا خدا نشسته


مینویسی غریبونه ؛ عاشقونه ؛ کمی هم بنویس از نگاهه بی گناهت

تو نوشتی از دلتنگی هایت ؛ خواستی دعا کنم برایت


من دعا میکنم برای تو و کسی که میخواهی باشد در کنارت


باشد که باشد این آرزوهای کودکانه ؛ جاودانه


دختری که هیچ کس و جز تو نداره ؟


اینا رونوشتم تا هیچ وقت فکر نکنی که توی این دنیا تنها هستی ؛ ببخشید که بهتر از این نتونستم بنویسم

آخه هنوز این مغز من آک بنده

یا علی