اگر تنها ترین تنها شوم ...

 

 

خدایا    ...

 

نظرات 20 + ارسال نظر
غریبه آشنا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:50 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
خدایا هر چیزی و که میخوای از من بگیر مهم نیست همش مال خودت بوده
اما امید و از من نگیر چون این جوری دیگه من هم مال تو نخواهم بود
بانوی ماه ؛ امروز به اطرافم نگاه کردم میدونی چی دیدم ؟
یه جاده خالی خالی
به دورو برم نگاه کردم هیچ کس و ندارم
جز یه خونواده که اون هم داره از هم میپاشه
چون عروسک این خونواده ؛ گل کوچولوشون داره میمیره
آحه سرطان داره
بانوی ماه دلم داره میترکه همیشه دوست داشتم تو این دنیا یه نفر بود که حرف هام و میفهمید
اما...............................
چرا همیشه ما باید حرف دیگرون و بفهمیم؟
همیشه ما باید جواب اشتبا هات دیگرون و بدیم؟
بانوی عزیزم
درد عشق من و تو دردی حقیره کنج اون خرابه هی شهر و نگاه کن کودکی داره از سرما میمیره
نگاهی کردم به سایه های خیالم
چیزی ندیدم به جز آرزوهای محالم
دلم گرفته رفیق بد حوری هم گرفته
یا علی

امین (پسرت) یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:43 ق.ظ

سلام گلم
خوبی نازم
نمی دونی چقدر خوشحالم که می بینم از تعطیلی در اوومدی
وقتی دیدم تعطیل زدی خیلی دلم گرفت.

مرا صد بار گر از خود رانی باز دوستت دارم
به زندان خیانت هم کشانی دوستت دارم
چه سود از مهر ورزیدن چه حاصل از وفا کردن
مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم

علی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:24 ق.ظ http://barakat.blogsky.com

سلام

می بینی بی وفا شدم ها :( یادم می ره بیام پیشت

شعر آیینه - با اجرای علی لهراسبی

می خوام از آیینه ها دل بکنم
اما دل نمی ذاره
راه بیفتم دل به دریا بزنم
اما دل نمی ذاره

آیینه حرفی برای من نداشت
غیر تکرار صدای بی کسی
آیینه می خواست که باور بکنم
لحظه هام پر شده از دلواپسی

می خوام از آیینه ها دل بکنم
اما دل نمی ذاره
راه بیفتم دل به دریا بزنم
اما دل نمی ذاره

یه صدای آشنا تو گوش من
می گه آیینه رو بشکن و برو
می گه تا کی می خوای عاشق بمونی
به کسی که بسته پرهای تو رو

راه بیفت غربتو پشت سر بذار
کوله بار خستگی رو بر ندار
راه بیفت که جاده ها منتظرن
رو به شهر روشنی رو به بهار

یه صدای آشنا تو گوش من
می گه آیینه رو بشکن و برو
می گه تا کی می خوای عاشق بمونی
به کسی که بسته پرهای تو رو

راه بیفت غربتو پشت سر بذار
کوله بار خستگی رو بر ندار
راه بیفت که جاده ها منتظرن
رو به شهر روشنی رو به بهار

می خوام از آیینه ها دل بکنم
اما دل نمی ذاره
راه بیفتم دل به دریا بزنم
اما دل نمی ذاره

بوالفضول الشعرا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ق.ظ

سلام... استفاده کردیم از مطالب زیبایت...شاد باشی....

افشین یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ق.ظ http://o0oafshin.blogsky.com

جالب بود!

جاذب یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.the-end.blogfa.com

سلام...
دیدی...حالا خودت هم اینو دونستی که هر کی نباشه خدا هست...
به آنکس که ندانم کیست...ندانم چیست و ندانم برای کیست...خوشحالم...
و حسرت میخورم برای آنکس که تو را یابد و نداند تو را....
به منم یه سر بزن.

غریبه آشنا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:04 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام بانوی همیشگی ماه
بازم اومدم تا سرت و درد بیارم
امروز تو دانشگاه که بودم به این فکر کردم تو همه چیز داری
اما من هیچی ندارم
تو امید داری اما من ندارم این همه چیزی که من ندارم ///امید..................................
خدایا ببرم همون جا که آسمونش مال همه است
خدایا بانوی ماه و هم ببر اونجا که روزگاری پیش تر دلش اون جا بود
خیلی بچه هستم مگه نه؟
دوست دارم مثل .....................
یا علی

غریبه آشنا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:36 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
حتما میگی این پسره چه قدر بی کاره
دست از سرمون هم بر نمیداره
اما ببخش
همیشه آهنگ وبلاگت دلم و میسوزونه واسه همین بیشتر وقتا میام
اما زیاد نظر نمیدم ؛ فقط به آهنگش گوش میکنم بعدشم.........................
چه حالی میده
بازم میام
تا روزی که بگی دیگه نیا
یا علی

کیوان یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ب.ظ http://www.vaghti-ke-del-tange.blogfa.com/

سلام به شما
در وبلاگ دوستم غریبه صحبتی کرده بودید من شما رو نمیشناسم و احساسی در مورد حرفهاتون کردم به همین خاطر این نوشته رو براتون گذاشتم.
با خودت خلوت کن توی همین شبایی که با خدا کار داری
باهاش حرف بزن به زبون خودت بگو خدا امشب اومدم باهات حرف بزنم اگه منو دوست داری جوابمو بده و بهش بگو از امروز به بعد هر شب باهاش خلوت میکنی حتی اگه مشکلاتت بیشتر از حالا بشه با خدا دوست شو خیلی راحته ۲ تا دوست هیچ وقت همو تنها نمیزارن مطمئن باش
یا حق

آیدین دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ق.ظ http://arameshibasher.persianblog.com

سلام...قالب نو مبارک به سلامتی...ولی تعداد مطالبت بالاست وبلاگت دیر بالا میاد یه ذره حجمشو کم کن بهتره...به وبلاگ منم یه سر بزنی خوشحال میشم .بابای

مهرداد دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:49 ق.ظ http://harfeman.blogsk.com

چرا اینقدر نا امید هستید. بقیه هم خیلی نا امید هستند. شما که این همه زیبا می نویسید و این همه طرفدار دارید چرا سعی نمی کنید هم خودتونو هم بقیه رو یک روح تازه ببخشید. من زیاد نمی تونم دیگه بنویسم.
اما می خوام از این به بعد به روش دیگه ای بنویسم.
از جا تون بلند شید بقیه هم کمک می کنن.
پیروز باشید

مهرداد دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:55 ق.ظ

سلام دوباره
الان فهمیدم که دو تا عزیزتون چی شدن
واقعا آرزو می کنم زودٍ زود خوب بشن. براشون دعا می کنم از ته دل
محکم باشید خدا کمک می کنه
پیروز باشید

یکی مثل همه دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:39 ق.ظ

سلام


خدا یا ...و این خود به تنهایی کافی است.

غریبه آشنا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:46 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام خانومی
ممنونم برای همه چیز
دلم میخواد بگم خیلی خوبی و خیلی چیزای دیگه اما..............
همیشه دوست داشتنش مقدسه واسه همین دوسش دارم
شیرین ترین عبادته ؛ امید روز آخرم
خیلی براشون دعا کردم برای عزیزانت و خودت
امیدوارم یه روزی بیای تو وبلاگم و بگی حالشون خوب شده
هر دوشون سلامتن
امیدوارم
خدایا ..............................................
چه قدر حرف تو این نقطه هاست
اما ما کجا و ..........................
همیشه وبلاگت و دوست داشتم و خواهم داشت
آخه ماله دلته همینه که قشنگش کرده
بازم میام تا سرت و درد بیارم
یا علی

...راه دور سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:04 ق.ظ

خدایا بانوی مهربونم رو در پناه خودت شاد نگهدار همیشه
خدایا خودت می دونی حرفای دلم رو ....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:04 ق.ظ

...راه دور سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:06 ق.ظ

راستی یادم رفت بگم خوشحالم دوباره می نویسی...

غریبه آشنا سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:17 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

غریبه آشنا سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:20 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
خوبی خانومی؟
میبینی خیلی ها دوست دارن
چه قدر خوب که زیاد تنها نیستی
همیشه موفق باشی
از حال عزیزانت من و بی خبر نزاری ها
ممنون
بازم میام با یه حرف تازه
یا علی

کی میدونه عشق یعنی چی چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:37 ق.ظ http://hal-be-hali.blogsky.com

سلام عالی بود
من شما رو خلی وقته لینک کردم ولی شما نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من که ندیدم لینک تو وبلاگ شما

اما من با افتخار لینک شما رو گذاشتم

ممنون پسر خوب

موفق باشی و شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد