مسابقه با جایزه نفیس

 

به   کسی  که بهترین     و راحتترین   راه 

 مرگ 

 رو پیشنهاد    کنه 

 البته   بدون   درد  و   ترس  باشه   

جوایزه نفیسی   به   رسم  ارثیه    اهدا میشود 

 

......

 

الان  حوصله  ندارم    بقیه اش  باشه  بعدن

 

 

ای بابا  چرا همه فکر میکنید

من  می خوام  خودکشی  کنم

شاید  بخوام کسی رو بکشم

 

 

 

 

 

نظرات 50 + ارسال نظر
ارین چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:01 ق.ظ

تو با این کارات میخوایی فقط منو بکشی ٬ نه !؟؟

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه شاید نتونم ببینمت پس شرکت کن

لاستیک زاپاس چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام
خوب من بهترین راه رو بهت میگم ولی شرط داره.....
اینکه دلیل خودکوشی رو بگی دوم اینکه گناه این راهنمایی منو که بهت گفتم چطور خودتو بکوشی به گردن بگیری سوم اینکه وقتی کسی بمیره خیلی زود فراموش میشه خیلی خیلی زود........
حالا اصل مطلب...
میری تو حموم یا نه تو اتاقت دوتا قرص عادلکد می خوری و قبل از اینکه خوابت بگیره شیر گاز و باز میکنی بعد زیر در درض پنجره ها همرو میگیری و در ضمن برق اتاقو از بیرون قطع میکنی تا اگر کسی بوی گاز نشنید بازدن کلید یکی دیگه هم نمیره خولاصه بعد از این کارا راحت بگیر بخواب............
ولی قبل خواب به فردا هم فکر کن شاید فردا بهتر از امروز می شد کی میدونه.........
خدا حافظ همه خوبیهاست

این که سخت شد این همه کار قبل مرگ خسته میشم یه راه آسون تر فقط ترسناک و دردناک نباشه

لاستیک زاپاس چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ق.ظ

اول زندگی .....
زندگی رسم خوشایندی است.
زندگ بال وپری دارد با وسعت مرگ
پرشی دارد اندازه عشق
زندگی چیزی نیست، که لب طاقچه عادت از یاد من و تو برود
زندگی جذبه دستی است که می چیند
زندگی نوبر انجیر سیاه، در دهان گس تابستان است
زندگی، بعد درخت است به چشم حشره
زندگی تجربه شب پره در تاریکی است
زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد
زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی می پیچد
زندگی دیدن یک باغچه ازشیشه مسدود هواپیما ست
خبر رفتن موشک به فضا
لمس تنهایی «ماه»
فکر بوییدن گل در کره ای دیگر
زندگی شستن یک بشقاب است
زندگی یافتن سکه دهشاهی در جوی خیابان است
زندگی «مجذور» آینه است
زندگی گل به «توان» ابدیت
زندگی «ضرب» زمین در ضربان دل ما
زندگی هندسه ساده و یکسان نفسهاست.

لاستیک زاپاس چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ق.ظ

دوم مرگ......
و نترسیم از مرگ
مرگ پایان کبوتر نیست
مرگ وارونه یک زنجره نیست
مرگ در ذهن اقاقی جاری است
مرگ در آب و هوای خوش اندیشه نشیمن دارد
مرگ در ذات شب دهکده از صبح سخن می گوید
مرگ با خوشه انگور می آید به دهان
مرگ در حنجره سرخ گلو می خواند
مرگ مسئول قشنگی پر شاپرک است
مرگ گاهی ریحان می چیند
مرگ گاهی ودکا می نوشد
گاه در سایه نشسته است و به ما می نگرد
و همه می دانیم

لاستیک زاپاس چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:24 ق.ظ

سوم و آخر باز زندگی ولی جاویدان.....
ولی برای که برای چه....
برای کسی که موند و نرفت
پس اگه می خوایی بری دیگه این سومی رو فراموش کن چون لیقتشو نداری.........
حال در بازه اگه می خوایی برو ولی بدون که
حق بعزرائیل می گفت ای نقیب بر که رحمت آمد از هر کئیب
گفت بر جمله دلم سوزد بدرد .
خود دانی ولی باید جواب همه اینایرو که برات نظر دادن بهت گفتن دوست داریم بهت گفتن خوشگل مینویسی خانومی و غیره بدی...
پس اول جواب اینارو بده بعد برو...........

لاستیک زاپاس چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:32 ق.ظ

لاستیک زاپاس چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:33 ق.ظ

برو مارمولک بگیر بنداز تو یه لیوان آب بخور
البته مار مولکو درار بعد بخورش
چون تو دمه مامولک سیانور هست

لاستیک فکر کنم تو می خوای ارثیه رو ببری اما با این پیشنهاد تو مجبوری وصیت نامه تو بنویسی چون دستم بهت برسه کشتمت

لاستیک زپاس چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:55 ق.ظ

خوب ببین
اینم نشد
ببین
برو خربزه با عسل بخور

لاستیک زاپاس چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 ق.ظ

راستی...
آمپول هوا
فراموش کردم خیلی سریع میکشه بدون درد
تازه وقتی مردی خیال می کنن که سکته قلبی کردی مردی
کسی نمی فهمه خودکوشی بوده
فقط پنج سیسی همین قدر کافیه
تو هر جا از بدن که بزنی کار سازه
خوب فکر کنم برنده شدم حالا چطوری جایزه رو تحویل بگیرم ...
باید منم بیام اون دنیا یا اینجا بهم میدنش....
خوب نمی دونم یه جوری بهم برسون....
گفته باشم نمی گزرم شده میام یژسر پل سرات ازت میگیرم...
در امان خدا همه چیز به خوبی و خوشی درست میشه.

من تو رو می کشم حالا ببین گفتم بدون درد و ترس

ayenehye_... چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:57 ق.ظ

ghorse - penadcicilin-X kamtar az 28 saniyeh mikosheh
va eshgh ham badtarin noe marge
ye omr azabet mideh
gheymatesham 120 tomaneh
albateh tu bazare azad
tu daroo khaneha ham nist


پسر گلم جوابتو اینجا گذاشتم فکر کنم برنده شی البته اگه بتونم بانک بزنم

:.: لب خاموش :.: چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:16 ق.ظ

سکوت رو پیشنهاد می کنم ... فقط سکوت ... بهترین و راحت ترین مرگه ...
.:|:. قاصدک کاش نگویی که خبر یادت نیست ... .:|:.

یک دوست واقعی که تو هرگز زحمت دیدنش چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:44 ق.ظ

سلام...نمیدونم رابطه قلبیت با خدا چطوریه ولی میدونم اگه با خلوص نیت جلوش وایسی و ازش بخوای غیر ممکنه دست رد به سینه ات بزنه ...پس بجای اینکه با یه کار نسنجیده بدهکارش بشی و تو جواب دادن بهش بمونی با افتخار مثل یه بنده وایستا و انچه را که حق یک بنده اس طلب کن...تازه حتما خانواده ات هم هستند که خیلی دچار بحران و ناراحتی میشوند و این کار تو یه نوع خودخواهی است...گاهی هم بد نیست به کسانی غیر از خودمون هم فکر کنیم...خداحافظ

غریبه آشنا چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:31 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

میدونی چیه
تو خودت و کشتی با همین پست خودت و کستی
ارثیه را هم بده به خودت
دیگه نیازی نداری کسی کمکت کنه
یه چیزی و میدونی تازه شدی مثل من نا امید
آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همیشه قدرتت و میدیدم
اگر تنها ترین تنها شوم باز هم خدا هست
خدایا...............
این مال پست قبلت بود یادت که نرفته

غریبه آشنا چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:33 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

اصلا چرا ........................
بزار کمکت کنم
تو که میخوای خودت و بکشی بعدش جواب دوتا گلت و چی میدی
بازم میام
یا علی

...راه دور چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:20 ق.ظ

ناناز کششششششششششششششششششتمت

مهرداد چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:22 ق.ظ http://harfeman.blogsky.com

چقدر آدمها راحت طلبن برای مرگ هم راحتترین راه رو می خوان. اما یک لحظه به این فکر نمی کنن که راحتترین رو خود خدا به آدم می ده.
و اما پیشنهاد...
هیچ راه آسانی برای خلاص شدن وجود نداره.
آسون ترین راه اینه که زندگی کنی.
بانویی دیدم که آشفته و پریشان بود. در پی مرگش بود. اما مرگ او را فراری. پس رو کرد به خدا و گفت: اکنون که نمی توانم بمیرم به من زندگی دوباره بده...

غریبه آشنا چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
بازم اومدم
مثل همیشه
خواستم بگم چرا مرگ؟
سکوت کردن ته مرگه
و تو الان سکوت کردی
چرا تو که همیشه مینوشتی
تو کم نمی آوردی
همیشه بنویس
واسه نوشتن من بهت هدیه میدم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا بهتره بگم جایزه
اما ارثیه نه
نه
نه
نه
بازم میام با یه حرف تازه
یا علی

ایلیا چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:56 ق.ظ http://stalker.blogsky.com

بیا پیش خودم
همچین بکشمت که نفهمی مردی
{چشمک}
راستی اونوقت بجایه جایزه ی نفیست چشات رو ور می دارم
اشکالی که نداره
:d
bye

مسافر چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:09 ب.ظ http://alachigh262.blogfa.com

سلام به کسی که بهترین و راحتترین راه برای جلو گیر ی از مرگ رو هم پیشنهاد کنه البته بدون درد و ترس با ۱۰۰ سال گارانتیی زندگی مفید جوایزه نفیسی اهدا میشود ؟؟؟
از بانوی ماه این حرفا بعیده !!!!!!!



پگاه چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:54 ب.ظ

ما همگان مرده ایم / در گور زمان خفته ایم
بر خود راه بیرون بسته ایم / عشق را حرام کرده ایم
به خود دروغ گفته ایم / عاشق نبودم. پس مرده ایم
M.@
این ۳ بیت را به بانوی ماه عزیز هدیه میکنم و بهترین راه از نظر من عاشق نبودن هستش.
فکر کنم ارثیه رو ببرم.(این ارثیه مادی نخواهد بود)

امین چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.atishbazi.blogfa.com/

سلام
وب زیبایی داری خیلی زیبا
خوشحال میشم پیش منم بیای


فدای تو نازنین : امین

یارپیـز چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:02 ب.ظ http://yarpiz.blogsky.com

سلام ..
تشکر که به وبلاگ من سر زدی .
من دوست ندارم مرگ بدون درد داشته باشم چون معتقدم درد بخشی از زندگیه و نمیشه نادیدش گرفت .
درد ما رو به خیلی چیزا نزدیک میکنه ُ اگر معتقد به خدا باشیم در لحظات درد اونه که تو دلمونه .
درد بی دردی علاجش آتش است.
متشکرم که خوندی .

یارپیـز چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:28 ب.ظ http://yarpiz.blogsky.com

اینو یادم رفت بگم
وصیت کرده ام جسدم را در روزنه امیدم به خاک بسپارند .

جهانشیر چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام سوال سختیست زیرا هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق / ثبت است بر جریده عالم دوام ما

هیچ وقت نفهمید عاشقم(سارا) چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ب.ظ

گرچه دل کندن از تو اسان نیست که برایم به مرگ هم شاید/می روم گم شوم در انبوه خاطراتی که بعد تو باید/
بعد از این استکان زهر الود چون عروسی به خواب خواهم رفت/جای قند و نبات عزراییل بر سرم گرد مرگ می ساید/
ارزوهای کوچکم را حیف می برم با خودم به گور اما/ارزو می کنم تو خوش باشی حسرتت بر غمم می افزاید/
مجلس ختم من که می ایی یک لباس سفید بر تن کن/بار ها گفته ام به تو اقا رنگ مشکی به تو نمی اید/
ماه بانوی عزیزم همیشه خوب و شاد باشی

nooghteh پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:51 ق.ظ http://nooghteh.blogfa.com/

تنها یک نقطه مانده بود ... تنها سر خط یک نقطه روی دل – تنها نقطه ی نور در آسمان نقطه ، آخ نقطه که چه قدر دوست داشت حرف باشد همیشه می پرسید چرا تمام کننده ی حرف هاست و آغاز کننده نیست و اینکه جرم های حرف های دل شکسته – حرف های دروغ خداحافظی های نا خواسته – سلام های ناشی از هیجان تمامش به گردن او بود چرا حرف ها ، در خیال خود نقطه را به گونه ای دیگر می پندارند ؟!! به خودم گفتم : « شاید انسان یک نقطه باشد » و در خیال آینه ای به خود گفتم : آیا تو یک انسانی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:08 ق.ظ http://shakhse-sales.blogsky.com/

راستش زیاد از این همه ناامیدی حال نمیکنم. وبلاگم به‌روزه با هدایای جدید. حوصله داشتی سربزن.
کسی که چون خدا رو داره پس همه چیز داره

پسر سیاه پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:24 ق.ظ http://man-to-eshgh.blogsky.com

سلام !
مسافری هستی به قصد هیچ جا چون جات اینجاست ٫ چون تو نمی ری ٫ اگه قصد سفر کردی بگو منم باهات می ام ٫ ولی نمی ری و می مونی و می سوزی و آخر می میری ٫ امید عشق محبت دوست داشتن عشق ورزیدن همه و همه حس های مزخرفیند که تو رو نگه می دارند تا پا به سفر نذاری ٫ همسفر من .....

غریبه آشنا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
نه ایمیلت نرسیده
راستی مال من رسید؟
یه پست دیگه بزار
حرف های جدید
.......................................
..........................................
.............................................
بازم میام
یا علی

غریبه آشنا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:09 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
بازم اومدم
الان ۱۵ دقیقه میشه که دارم آهنگت و گوش میدم
چرا انقدر قشنگه؟
چه حرف هایی که این آهنگ میزنه ...................
کاش من جای اون بودم
چه خبر از عزیزانت؟
یه سری به ID بزن
ممنون
بازم میام
یا علی

مجید پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:56 ب.ظ http://abbt.blogsky.com

ممنونم که به من سر زدی دوست داشتی ادرس یاهو رو بنویس بیشتر با هم آشنا شیم

غریبه آشنا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:19 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
خیلی ممنونم واسه ..............
خیلی زیاد
ممنون
بازم میام
یا علی

غریبه آشنا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:37 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

خیلی ساده زندگی را فهمیدم
یه سری به من بزن
شاید ..................................
بازم میام
یا علی

asal پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:59 ب.ظ http://asalakto0o.persianblog.com

salam doste aziz nemidonam ba che onvani benamameton avalin bare miam inja nemidonam chera vali webeton ye hese ajebe dare ke be khanande montaghel mikone neveshte haton ba in ke neveshte shodan ama harf haye nagofteye zeadi daran shayad tanha bashid shayad moshkel dashte bashid ama ye mojode khakied ke hameshe hamrahetone va tanhaton nemizare

غریبه آشنا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:59 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
این بار حرف هام فرق میکنه
الان آرشیو سال ۱۳۸۳ شما رو دیدم
نمیدونم دنبال چی میگشتم
اما احساس میکنم یه چیزی هست
که من و دنبال خودش میکشونه
بهمن سال ۱۳۸۳ برام جالب بود
چرا ؛ نمیدونم
خیلی گذشته وبلاگت که یه جورایی گذشته خود شماست
برام جالب شده
اگه از این کارم ناراحت شدی فقط بگو دیگه ادامه نده
همین
ممنونم
اما کی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا علی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:54 ب.ظ http://neveshte.blogsky.com

ببخشید من شما را نمیشناسم
کامنت گذاشته بودید.

پسرک تنها پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:04 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

سلام.
یه دارو هست که با تزریق وریدی بدون هیچ درد یا ترسی تپش قلب رو متوقف می کنه.
البته باید زیر نظر پزشک استفاده بشه

اما این که ترسش بیشتره اول اینکه تزریق بدتر از اون خود دکتره

مخصوصا اگه دکتر کوچولویی مثل تو باشه

پسرک تنها پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ب.ظ

دستت درد نکنه! حالا دیگه ما شدیم دکتر کوچولو؟!
ببین من خیلی نگرانت شدم. موضوع چیه؟

لاستیک زاپاس جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام.
تو که هنوز زنده ای اه........
بابا همه خودکشی می کنن توام داری خودکوشی میکنی بیشتر شبیح یه نمایش طنزه......
بین لازم نیست خود کشی کنی ....
برو یه بلیط هواپیما بگیر البته برای داخل کشور دیگه فکرشو هم نکن خودشون می کشنت.......
منظورم اینه که سقوت میکنه ....
بشتابید عاشقات شهادت بشتابید هواپیمایی جمهوری اسلامی شمارا دعوت به شهادت می کند هر ماه یک سقوت بشتابید......
خوب خوندیش حالا تا صندلیا پر نشدن برو یه بلیط بگیر....
دیگه دیگه......

گناه مقدس جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ق.ظ http://sinsainet.blogsky.com

سلام
اولین باری هست که اینجام
راه حل درستی ندارم ولی ...

گرچه جز فقر همسایه ام نیست
گرچه جز مرک اسایه ام نیست
نخل سبزم که پر شاخ رگم
از چه ترسانیم روز مرگم
داغ مولا مرا تاب تب داد
اب مهتاب نان رطب داد

واسم جالبه با این روحیاتی که دارین از شریعتی هم ...
امیدوارم زود راه خلاص شدن از این افکار ... رو ژیدا کنی
پیش ما هم بیا خوشحال میشیم

kaveh جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:40 ق.ظ http://jamsparsi.blogspot.com

salam bebin ageh vaghean fek mikoni keh bayad khodeto bokoshi moatalesh nakon in donya inghadr bade keh ounai keh asheghe zendegi hastan ro mikoshe hala yeki peyda shode fahmide vaghean vojoudesh dare beh baghiye shakh mizane pas ageh rast migi dast beh kar sho har raveshi ham keh begi beh nazare man arzeshesho dare to keh mikhay zendegi ro az khodet darigh koni uon hadde aksar 30 min dardo tahammol kon beppar tu roud khoune ya rageto bezan.....ama ino bedun ageh orzeye shekast dadane in zendegi ro nadashte bashi orzeye mordan ro ham nadari.....

be shakhse fek mikonam to mikhay ba in harfet masalan yeh jeste roshanfekrio bahali begiri va darigh keh yeh edei tu in baziye maskhare bahat hamrahi mikonan.....ama bedun ba in tarze fekra adami azat dar nemiad....
ageh nazaratam ba nazaratet nemikhoune mituni tu weblogam javab bedi felan bye

تامی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:21 ق.ظ http://barname.blogsky.com

سلام
اولا خودکشی برای چی؟
دوما اگه دیگه تمام فکراتو کردی و میخوای خودتو بکشی
خودم میکشمت بدون درد و صدا به صورت کاملا حرفه ای
((:
اگه دوست داشتی خبرم کن یه عکس هم از خودت بهم بده بشناسمت

غریبه آشنا جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:01 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
باز اومدم
میبینی خیلی ها واسشون مهمه بودن یا نبودنت
پس باز بنویس
به خاطر همون نگاه بی گناه بنویس
بازم میام
یا علی

غریبه آشنا جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:18 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
خدای من چه قدر حرف دارم......
اما...................
امیدوارم حالت خوب باشه
بازم میام
با یه حرف تازه
یا علی

غریبه آشنا جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:09 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
معنای اسم من پوچی است
توی پست سکوت وتنهایی نوشته بودی
جالب خیلی گشتم اما هنوز هیچی پیدا نکردم ( توی اسم ها خیلی گشتم) هیچی که معنی پوچی بده
شاید هم دارم اشتباه میکنم
اما راه بسیار است و ........................
شما کی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی مهمه برای من ؛ برای .......................
بازم میام
یا علی

پسر سیاه جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.man-to-eshgh.blogsky.com

سلام !
می خوای بمیری ! یه سر به بلاگ من بزن !
پاسخی برای اون سوالت دارم که خوبه اما ......
خواستی به بلاگ بیا ببین ۷ روز مانده تا .....
خودت حافظ خودت باش

[ بدون نام ] شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ق.ظ http://www.adinehbook.com

دوست داری پولدار بشی؟ هر کلیک 80 ریال!

غریبه آشنا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:15 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
خوبی بانوی همیشگی ماه
دوست دارم یه سری به وبلاگ من بزنی
با اجازت آهنگ وبلاگت و که برام فرستادی
گذاشتم تو وبلاگ خودم
ممنون یه دنیا
بازم میام
یا علی

غریبه آشنا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
من خیلی مزاحم هستم مگه نه؟
گفتم شاید آپ کردی یه سری بزنم
اما........................
یا علی

غریبه آشنا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:38 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
قربون خواهر خوبم برم که انقدر به من لطف داره
مهم نیست از این جور آدم ها زیادن
موفق باشی
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد