ماه همان خورشید است!!!

همیشه فکر می کردم که دنیا یک رو بیشتر نداره

 

اما حالا می بینم که حتی از دوتا رو هم بیشتر داره

 

 شاید صد رو شاید هم هزار رووشاید هم بیشتر..

 

 

میدونین من آخر نفهمیدم

 

 تو این دنیا کی بیگناه و کی گناهکار،

 

 کی راست میگه وکی دروغ .

 

واقعأ دیگه از آدمای دروبرم خسته شدم ،

 

 خسته شدم از این دروییهاشون ،

 

موندم که این انسان چه موجودیه ،

 

خودشو میتونه به هزار شکل در بیاره ،

 

وقتی به کسی احتیاج داره خودشو به آب و آتیش میزنه

 

 و می شه یه فرشته وقتی کارش تموم شد

 

 ودیگه با طرف کاری نداشت انگار نه انگار .

 

راستی چرا بعضی آدما اینطورین؟.

 

چرا همیشه دلت باید به دست کسایی بشکنه

 

 که فکرشم نمی کردی؟

 

کسایی که دوستشون داشتی

 

 فکر می کردی اونها هم همینطورن.

 

 چرا؟

 

همیشه تو شناخت آدما اشتباه کردم

 

 همیشه به همه اعتماد کردم

 

و حرفشونو باور کردم ،

 

ولی هربار دیدم که اشتباه کردم ،

 

ولی بازم نتونستم رفتارم و عوض کنم،

 

نمی دونم شاید من اشتباه می کنم ،

 

مثل همیشه .....

 

 

و من در شب به

 

 دنبال خورشید بودم

 

 و تصورمی کردم

 

 ماه همان خورشید است!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
پسر سیاه یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:28 ق.ظ http://man-to-eshgh.blogsky.com

سلام!‌
من دلم سیاه٫ از سفیدی بدم می اد چون لک همه چی رو می گیره ٫ اما سیاهی همه چی رو به رنگ خودش می بره ٫‌من ۶ سال مشکی هستم ٫ الان وقت رفتن قشنگ می نویسی ٫‌کفتی می خوای بمیری ٫‌منم گفتم کمکت می کنم همونطور که خودم ... بهم سر بزن

مصطفی یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:14 ق.ظ http://mosejon.blogsky.com

زمانی که گلدان شکست پدر گفت: حیف بود. مادر گفت:عمرش کوتاه بود. برادر گفت:زیبا بود. خواهر گفت:مال من بود ولی زمانی که قلب من شکست هیچ کس حتی آخ هم نگفت.
ما کوچیکیم کاری داشتی رو ما حساب کن...!؟

مصطفی یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ق.ظ http://mosejon.blogsky.com

مگه شما نظر بدین...!
موفق باشید؟

مصطفی یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:11 ق.ظ http://mosejon.blogsky.com

بلا ایمیل یا ایدی هم داری .
بگو خوب...!

...راه دور یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:53 ب.ظ

من و دریا غزلی ناب سرودیم از تو
غزلی مثل تو نایاب سرودیم از تو

پژمان یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:13 ب.ظ http://nahan-dar-jahan.blogsky.com

سلام خسته نباشید
از حضور تون ممنونم و اما:

ای بسا ابلیس آدم روی هست
پس به هر دستی نشاید داد دست

از خدا میخوام به من اراده ای بده تا بینشمو بالا ببرم تا دچار مشکلات نشم

موفق باشید

بی خیالللللللللللللللللللللللللل سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ق.ظ

آدم اول باید از خودش شروع کنه
... باید دروغ تو کارش نباشه
بعد
انتظار صداقت از طرف مقابل داشته باشه
(نگرااااااااااااااااااااااااانم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد