تا حالا شده به انتظار شنیدن دوباره ی یه صدای آشنا روزها ، شبها۰۰

چقدر دلم برایش تنگ شده ۰۰۰

شاید سزاوار دوری هستم ،نمی دانم .

 فقط میدونم خیلی دلم تنگه براش. ..

 شاید بپرسین

چرا یکروز شادم ،یکروز گرفته

نمی دونم ...

خودم هم حال خودم را نمی فهمم؛

 فقط می دونم یک دیوانه ام همین ...

اون عزیز دلم راست می گفت که :

 ای بابا برو دیوانه ،تو واقعا

دیوانه ای ...!

آره بهش حق می دهم من دیوانه ام ...

اصلا ازاین به بعد دیوانه صدام کنید...

 

می دونید وقتی بارون میاد یک جوری می شم ،

 نمی دونم در 2 حالت نرمال نیستم

 یکی وقتی بارون میاد ...

یکی وقتی ۱۴ اردیبهشت  هست

روز تولدم

 

اون موقع یک مجنون واقعی هستم

ووو تو می توانی بیایی

و ببینی که یک مجنون چطور

زندگی می کنه ....

۰۰۰

۰۰۰

برگها خودشون را فدای درخت می کنن..

 اون موقع میرم زیر

درختها و می چرخم و فریاد میزنم :

 خدا جون اول من فدای تو بشم و بعد فدای ...

 

 

نمی دونم چرا اینقدر نا امیدم ؛

چرا اینقدر نگرانم ؛

 دوباره همان ترس و هما ن فکری که تو ذهنم بوده ...

تو میدونی چی می گم ،

 چون فقط تو میدونی چی تو فکرم بوده ،

 قول دادم قسم خوردم می دونم ولی...

میترسم اون معجزه اتفاق نیفتد،

 اون موقع ...

آخه  باید بره دکتر،

 اگر چواب مثبت باشه  خداحافظی  می کنم ...

 ناراحت نشو

 من قول دادم وقسم خوردم  ولی نمی تونم

دیگه حتی منتظر 14 اردیبهشت هم نمی شم

 چون برام فایده نداره ...

فقط 1 معجزه از خدا می خواهم  همین

فقط  همین ۰۰۰

برام دعاکن ...

 

 

نمی دونم کمکم میکنه یا نه ؟

 فقط می دونم منتظر یک معجزه هستم !

اگر اتفاق افتاد می مونم ...

اگر نه ...

 

ببین این جاده را ...!!!!!!!!!

 

منتظر معجزه تو این راهم ...

 

امیدوارم که اتفاق بیفتد ..

.

 فقط امیدم به خداست ..

 

فقط فقط

 


 

 

هر شب  ساعت 12  پشت پنجره  اتاقم 

 

  یک جایی که ستاره ها  را ببینم

 

 میرم میشینم زیر سقف آسمان ،

 

 

و چشمامو  را می بندم

 

شاید  خدا

 

 یاده یک فردی بیفته که  دلش شکسته .؛

 

 اون موقع از ته دل صداش می زنم

 

خدایا ، بنده های خوبت که همه چیز دارن ،

 

ولی بنده های بدت پوچ هستن ،

 

 خواهش می کنم به پاکی دل بنده های پاکت

 

 و به قلب صاف و صادق و مهربان گنجشکها

 

 و 

 

صدای بی صدای ماهیان دریا ها ...

 

 معجزه ات را به این بنده گنهکار نشان بده ...

 

خدایا  یادت  نره   این پایین

 

 

کسی هست  که  خیلی   دوستت  داره

 

۰۰۰

 

 

 تا حالا شده به انتظار شنیدن   صدای عزیزت روزها ، شبها۰۰

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ارش پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.oab2.persianblog.com

دلم به حال گنجشکه سوخت .غم از دست دادن دوست برای همه سخته حتی برای گنجشکا

شوالیه سیاه سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ق.ظ http://21black-knight.blogfa.com

ای شما !
ای تمام نامهای هر کجا !
زیر سایبان دستهای خویش
جای کوچکی به این غریب بی پناه می دهید ؟
این دل نجیب را
این لجوج دیر باور عجیب را
در میان خویش
راه می دهید ؟

سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داری
همین جوری برو جلو
خوشحال می شم نظراتتو تو وبلاگم ببینم
منتظرتم
دیر نکنی
بابای

[گل][بدرود][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد