شب تولد من ۰۰۰

 

امـــــشب تولــــــــــــد مــــــــــــــــــــن است

جشن کوچکی به راه می اندازم

 و تو را دعوت میکنم

تو نمیایی !!!!

باز هم مرحبا به خاطرات !!!

میهمانهای ناخوانده ای هستند که با حضورشان مرا دل شاد میسازنند

تنها از تو میخواستم که لبخندی را برایم کادوپیچ کنی

و با شاخه گلی به دیدارم بیایی  ....

چرا نیامدی ؟؟؟

 

 

Happy My Birthday :D ....تولدم مبارک

 

کی یادش بود که  تولد منه ؟؟؟   

هیچ کس ؟؟؟؟؟؟؟؟

حتی تو !!؟

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آرین جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ق.ظ

تولدت مبارک عزیزم . بوس بوس

سلام تک ستاره قلیم

کاش می تونستم ...

آرین امیدوارم راست باشه که روز تولد هر آرزویی بکنی براورده میشه برا من که تا حالا این اتفاق نیفتاده اما

۲ تا آرزو کردم امیدوارم برآورده بشه

من مطمن هستم خدا معجزه میکنه پس منتظرم
هیچ وقت فراموش نکن
من میمیمرم برات
دوستت دارم تا ابد
بوس (بغل)

پسر سیاه جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:27 ق.ظ http://man-to-eshgh.blogsky.com

سلام!
تولدت مبارک !
من می رم خیلی کم وقت دارم !‌خیلی خوشحالم کردی تو این یک هفته بهم سر زدی !‌ آخرین روز و آخرین یادداشت رو یادت نره .
دوست دارت !‌پسر سیاه (‌بانوی زیبا دیگه هیچوقت حرف از مردن نزن که مردن واسه ..... )

ممنون امیدوارم همیشه پسر سیاه خوش قلب باقی بمونی

ممنون از تیریکت

مواظب خودت باش پسر خوش قلب مهربون

کاوه یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:39 ق.ظ http://wwwkavehkia.blogsky.com

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک
منم دعا میکنم به آرزوهای قلبیت برسی ومثل من نباشی
نیک بختی٬ سپید بختی و بهروزی تو را آرزودارم
از این به وبلاگ بی معنی من سر زدی ممنون کاوه ( اهوازی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد