بدرود!

باید چیزی که می نویسی از قلبت باشد.

 از خودت.

 از هر آنچه که فکر می کنی و می اندیشی.

 مهم این است که خودت را بیان کنی تا خودت را بهتر بشناسی.

مهم این است که در دریای بیکران

 اتفاقات روزانه که تو را در بر گرفته اند بدانی و آگاه باشی

 که کدام راه را انتخاب کرده ای.

 ولی اکنون نه به چیزی فکر می کنم و نه می اندیشم.

انتخاب راهی که برگزیده ام سوای اتفاقات روزانه است.

دیگر به اینکه چه چیز و کجا و چگونه برایم رخ داده نمی اندیشم.

 همه مسیر من شده سر سختی برای رسیدن به هدف.

هر چیز را برای رسیدن به هدفم لازم می دانم.

 هر چند که برای مدتی مرا از هدفم دور سازد.

نظرات 10 + ارسال نظر
جهانگیر شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:07 ق.ظ http://jahanbin.blogsky.com

سلام دختری که هیچ کسی رو جز خدا نداره!!
خوب هستی؟! این چه سوالیه که من می پرسم ! از نوشته هات معلومه که خیلی پریشونی . دلیلشو نمی دونم. ولی می تونه این باشه: تنهایی. خیلی از جونا وقتی که همدم ندارن دچار پوچی میشن.همدم در اینجا می تونه یه عشق باشه . آخه آدم وقتی عاشقه به قول خودت که دیگه عاقل نیست ؛ انگیزه داره؛ انگیزه زنده بودن . دقیقا عکس انگیزه آدم وقتی که عشقشو از دست میده.
این حسی که به شما دست داده که نه عاقلی؛ نه عاشقی و نه هیچ کدوم (نه دیوانه) برای خیلی از هم سن های ما پیش میاد که یکیشون شمایید ؛ یکیشون من بودم و هر کس دیگری می تونه باشه. هیچ کارشم نمیشه کرد؛ فقط زمان می تونه کاری رو از پیش ببره.
تو اینجور مواقع ما با خیلی از تناقضات بر می خوریم که آخه خدا چرا هرچی بلا هست سر من خالی می کنی. مگه من چه گناهی کردم. چرا من؟ و از این قبیل.
دوست دارم بیشتر با روحیتون آشنا بشم. می خوام از خودتون برام بگید. از زندگیتون . شاید نتونم کاری بکنم ولی می تونم شنونده خوبی باشم.
این قافله عمر عجب می گذرد...دریاب دمی را که به طرب می گذرد
شاد و موفق باشید.

من منتظر معجز ه ام ۰۰۰برام دعا کن

کمال کابلی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:32 ق.ظ http://kamalkabuli.persianblog.com

با سلام و مهر .
تنها ؟؟؟
او .
یکیست . ..
خدا ...
تو تنها نیستی .
ما با همیم .
. تو با من ، من با تو .
من بی تو ؟ نه . نه . نه ...

حامد شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ب.ظ http://joojetighi.blogsky.com

سلام
ببین دوست من تو نباید نا امید باشی
حالا هر چقدر هم که تنهائی
تنهائی مرام عشقه
یاحق
یسر به من بزن

سلام

من نا امید نیستم
من منتظر معجر ه ام دعا کن برام

مجتبی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:16 ب.ظ http://http://www.nice-girl614.blogsky.com/

سلام ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدین فائزه خانومم ازدواج کرده منتظر امدنت میمونم
وبلاگ خیلی قشنگی داری از این به بد بیشتر میام
دلتو بسپار به صاحبش توکل کن بخدا بد بگو راضیم به رضای تو مطمئن باش خدا هر چی برات رقم زد به صلاحت بوده
یا علی مدد

سلام
امیدوارم خوشبخت بشه

آرزومند آرزوها تون هستم

خدا میدونه من جز اون کسی رو ندارم من هیچ وقت از اون نا امید نمیشم همیشه هم راضیم به رضای اون اما وقتی مسئله عزیزترین کسای آدم پیش میاد
کاری از دستش بر نمی یاد یه کم کم میاره

اما من اینبار خیلی کم آوردم تقریباه دیگه آخر خطم
برام دعا کن

عاشق نامرئی شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:27 ب.ظ http://www.ahoo25.blogsky.com

سلام

مسافری هستم به مقصد بهشت َ در این سفر به دنبال هم راهی میگردم که همسفر م باشد . همسفری متفاوت از دیگران با تفکر بالا و اهل علم و دانش با کوله باری از معرفت که همراهی ام کند شاید در این سرزمین یافتم

این نظری بود که شما برام گذاشتی!
از اونجایی که من حدود ۲ ماه هست که مطلبی ننوشتم خیلی عجیب هست که بلاگ منو چه جوری پیدا کردی !البته هر روز سر میزنم و چند تایی چرک نویس دارم ولی به دلایلی نمی تونم (نمی خوام)به روز کنم !
اول باخودم فکر کردم یکی از رفقامی میخوای سره کار بذاری
ولی وقتی به وبلاگت سر زدم فهمیدم از حس علاقه ی پسرا به این جملات داری سو ء استفاده میکنی تا به وبلاگت سر بزنن و برات نظر بزارن !
حتی اکثرا میل خودشون رو هم گذاشتن ! دلم به حالشون می سوزه
واقعا دخترا آدمای پستی هستن وبه هر نحوی می خوان از احساسات دیگران سو ء استفاده کنن!
حتی برای بالا بردن تعداد باز دید کننده گان
مخصوصا با جمله {دختری که هیچ کس و جز تو نداره} که اولش نوشتی !
اگه می خوای به بلاگت سر بزنن نکات زیر رو رعایت کنی بهتره تا سو ء استفاده از پسرا
۱- بلاگت خیلی حجیمه ودیر بالا میاد (از خونه به زور دیدم و توی دانشکده برق دانشگاه تهران با سرعت ۱۰۰ meg هم با تاخیر باز شد )
۲-برای اینکه اسم بلا گت توی صفحه اول بلاگ اسکای بیاد متن خالی نفرست یه بلاگ دیگه بزن لینک کن به این بلاگ و توی بلاگ دوم متن خالی بفرست( کدش رو من دارم اگه خواستی شاید بهت بدم )
۳- بدون اینکه لینک بدی لینک نگیر تا اینقدر لینکات الکی شلوغ نباشه
الان داره کلاسم شروع میشه باید برم !

سلام

من اول برای تو متاسفم بعد برای ...

فکر کنم این جاش باشه بگم جواب ابلهان خاموشیست۰۰۰ این به خاطر توهینت

من اگه یه روزی به امثال تو نیاز داشته باشم بهتره برم بمیرم

روحت خیلی کدر شده رفتار خودت یه رد خیلی سیاه روی افکارت گذاشته

شرمنده دلم میخواست یه جوابی بهت بدم اما به احترام این که تو وبلاگ من مهمونی ۰۰۰

کافر همه را به کیش خود پندارد


کمی از نوک دماغت فاصله بگیری ببینی به جز خودت با لای سر همه کسی هست که هیچ کس جز اون ندارن

امروز به خاطر .... نتونستم برم دانشگاه

او مدم اینجا که ... اما امثال تو اینجا همه جا هستند کی میشه حماقت ها کمی کمرنگ تر میشد ...
حالم از خودم بهم میخوره ...

غریبه آشنا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
خوبی ؟
دوست داشتی یه سری به من بزن
عالی مینویسی
یا علی

غریبه آشنا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:56 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

بازم سلام
راستی نوشتی خاطره
میدونی همونیه که من خوب هاش و بخشیدم
اشتباه کردم و ....................
آخر غربت دنیاست اول دو راهی آشنا شدن
این و تو یکی از پست های قدیمی نوشته بودی
غربت دنیا فقط و فقط تو بغض بارون خلاصه شده
بازم میام
یا علی

به یادگار برای کسی که نه! برای به یادگار ماندن برای روزهای نیامده ی فردا می نویسم تا یادم نرود آنچه که بودم.

غریبه آشنا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

اشتباه شد
تو بغض آسمون خلاصه شده
یا علی

مهران شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:31 ب.ظ

به یادگار برای کسی که نه! برای به یادگار ماندن برای روزهای نیامده ی فردا می نویسم تا یادم نرود آنچه که بودم.

کی میدونه عشق یعنی چی دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ق.ظ http://hal-be-hali.blogsky.com

سلام متشکرم که برای دومین بار به ما سرزدید
راستی عکس بالای خیلی باحال بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد