تصمیم نو


تا حالا شده امیدت ا ز همه جا قطع بشه ؟!

 خیلی وحشتناکه،

 الهی نصیب هیچ کس نشه.

 امروز، نزدیک بود یه لحظه شاکی از خدا هم بشم

 اما خودش رحم کرد که اسیر دست شیطان نشوم

و دلم را ذره ای اسیر ناامیدی از او نگردانم!

 از اینکه اینقدر پرتوقع بودم و چیزی را از خدا خواستم

که برای به دست آوردنش آنطور که باید تلاش نکردم

 از خودم لجم گرفت.

 مگه نه اینکه می گویند: از تو حرکت، ا ز خدا برکت؟

 پس چرا من نشسته و دست روی دست گذاشته

و مدام از خدا می خوام همه کارهامو راست و ریست کنه!

 درسته که با دعاکردن می شه خیلی چیزها را از خدا گرفت

 اما نه بدون هیچ تلاش و زحمتی،

 پس خودمون چی؟

نه ، اینطوری نمی شه،

باید یک یا علی اساسی بگم و شروع کنم،

واسه تمام اون کارهای عقب افتاده ای

که عزیزترینم نیز برای رسیدن من به آن هدفها

تمام تشویق و همکاری اش را به کار گرفت.

 خنده داره اگه بگم امروز خیلی ناراحت شدم،

 وقتی دیدم جلوی ۰۰۰

 

راست راستی هم خنده داره،

باشه اشکال نداره، دوباره سعی می کنم،

 نه من پیرم و نه خدا بخیل

اما شما را به خدا، برایم دعا کنید،

 آخرش در کنار تلاش،

 لطف و عنایت خداوند کریم غیر قابل انکار است،

 من، همیشه، در هر شرایطی 

 امیدم به همین دعاهاست ...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سایه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:41 ب.ظ http://ava-e-sharghi.blogsky.com

سلام...وبلاگت جالبه.
منم یه چیزی هست که خیلی دوس دارم بهش برسم همه تلاشمم کردم دعا هم کردم...اما...البته به یه چیزایی هم رسیدما.
واسم دعا کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد