ای کاش منم یک قلب ادم برفی داشتم


 
ادم برفی به ادمها می خندد
 
 چون قلب ادم برفی با خورشید بهاری گرم می شود
 
 ولی قلب ما ادم ها گاهی توی بهار هم سرد و بی روح باقی می ماند.....
 
ادم برفی به ما می خندد چون قلبش را به هر شکلی که بخواهد در می اورد
 
 ولی قلب ما ادمها وقتی شکست دیگه شکل نمی گیرد.....
 
ادم برفی وقتی قلبش دو تکه شود باز به هم وصلش می شود
 
 ولی ما ادمها وقتی قلبمون دو تکه شد...
 
تکه هاش دور می اندازیم.....
 
ای کاش منم یک قلب ادم برفی داشتم.

 
 
 ای کاش هنوز کودکی بودم که در کنار کوچه بازی می کرد
 
 و به دنیای اما و چرا تنها لبخند می زدم و
 
 زندگی را در لبخند مادر معنی می کردم
 
صدای تو را از میان مه شنیدم و به سویت امدم
 
 ولی خود در جادوی مه گم شدم
 
 و شبح وار می گردم و می گردم...
 
چیزی از گذشته خود بیاد ندارم جز اینکه می خواستم حرکت کنم
 
 ولی به کجا؟......
 
من کی هستم؟...
 
کجا دارم می روم؟ ...
 
برای چه می روم؟...
 
اسمم را فراموش کردم ...
 
من هیچ کسی نیستم جز یک شبح سرگردان....
 
یک شبح که روی برگ یک گل سرخ نشسته
 
 و نمی داند چرا گلبرگهای گل سرخ از
 
 شبنم چشمانش خیس شده...
 
نمی دانم نمی دانم نمی دانم
 
 زنبورک
 
چشمهایم را می بندم و به دنیای با تو بودن پا می گذارم ...
 
صدایت را با گوش جان می شنوم
 
(به اندازه کهکشان راه شیری دوست دارم)
 
صدایی که مرا به خود می خواند به دور
 
 از دنیای گرگ و میش
 
 جایی دور تر از دنیای بودن یا نبودن
 
جایی که بودن خویش را در وجودت معنی کنم...
 
به عقربه رقاص زمان نگاه می کنم که
 
بدون توجه به من می رقصد و می رقصد...
 
صدای قلبم را می شنوم که می گوید....
 
صدایم کن صدایم کن.....
 
و من هنوز منتظرم
 

در کوچه های کودکی خودم قدم می گذارم...
 
هنوز همه چیز بوی زندگی می دهد...
 
ارزوهایی به زیبایی یک اسباب بازی و به شیرینی یک بستنی...
 
ارزوهایی به سادگی یک لبخند و
 
 به گرمی اغوش پر مهر پدرم ...
 
ای کاش هرگز بزرگ نشده بودم...
زنبورک
نظرات 11 + ارسال نظر
برگ و باد دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:45 ب.ظ http://khazoone.blogfa.com

سلام خوبید ؟
منو که یادتون نرفته (خزونه)
من یعد از ۴ ماه دوباره مطلب گذاشتم خوشحال میشم سر بزنید
یا حق

اسپرمی مجهول و عوضی! سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 ق.ظ http://www.sperm.blogfa.com/

چشم هایم را در این گونه موارد نمی بندم!

محمد سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:55 ق.ظ http://desperado.blogsky.com

واقعا بلاگت خیلی قشنگه

فقط حیف که حجم قالبش از بس زیاده

جون به لب آدم میرسونه تا باز شه.

موفق باشی

ایلیا سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ب.ظ http://stalker.blogsky.com

قلب تو که خوبه
قلب آدم برفی می خوای چیکار؟
{چشمک}

جاذب سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:34 ب.ظ http://www.the-end.blogfa.com

سلام...
به یاد آر آن لحظه را که خواهم رفت وچیزی از من به جای نخواهد ماند...جز رد پایی که در گریه آسمان محو خواهد شد....به یاد آر مرا ..آ لحظه که رفتم و تنها اسمم بر لبانت گرمی می بخشد.....
به منم سر بزن..همیشه...همیشه..منتظرتم////

ال اس دی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:21 ب.ظ http://lsd.blogfa.com

ال اس دی آپ شد
تو ال اس دی بوی مرگو با تمام وجودت احساس می کنی


ال اس دی لذت به توان بی نهایت

رامتین سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:58 ب.ظ

بودن برای من و تو افسانه ای بیش نیست...!
یقین کن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

رامتین سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:02 ب.ظ

داستان من و تو ، افسانه ء قشنگی است.
یک افسانه قشنگ ، پایان قشنگی دارد؛ یا ندارد؟ یادم نیست.
زمان ، حافظه اش خوب است ؛ مطمئنم می داند.
برایش صبر می کنم ، تا افسانه ء قشنگمان را به پایان برساند.
می دانی،
من می دانم- هر چه که پیش آید -
هر کسی هر روز هر جایی داستان من و تو را بخواند ،
به خودش خواهد گفت :‌
داستان من و تو ، افسانه ء قشنگی است.

بهرام چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:20 ق.ظ

همیشه بارانی ترین نگاه هایم را برای تو کنار گذاشته ام

و آبی ترین لحظه هایم را با خیال حضور تو به دست باد سپرده ام

همین فردا که بیدار شوم وقت نگاهت

زمانه ترانه دلتنگی آسمان جشن میگیرم

تا شاید آشنایی ها را تجربه کنم

نگین چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:04 ق.ظ http://delaram62.blogsky.com

سلام نازنینم
ممنونم بهم سر زدی وبلاگت سنگینه ۲روز طول کشید تا بالاخره برای من بالا اومد!

پسر سیاه چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:30 ب.ظ http://man-to-eshgh.blog sky.com

سلام!
خوبی بانو دیگه سری با من نمی زنی :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد