من هستم ...

کافیه به خودم یه کم انرژی بدم :

من میتونم

من میخوام

من میرسم به هرچی که صلاحمه

من کسی رو از دست ندادم کسی منو از دست داده!

من فرصت زیادی دارم

واسه داشتن و پیدا کردن اون چیزایی که میخوام

اما ممکنه  هر کسی این فرصت منو نداشته باشه

زمان از دست رفته شاید کمتر از زمان بدست نیامده باشه

 اینبار نباید زمانو از دست بدم

امروز اولین روز از ادامه زندگی منه

 این بهترین فرصته که نباید از دستش بدم

فقط کافیه به خودم بفهمونم و باور کنم با تمام وجودم :

 من هستم نفس میکشم کار میکنم فکر میکنم

از همه مهمتر چیزی دارم واسه تجربه کردن

یکی اون بالا شایدم این پایین تو قلبم

 تو روحم نزدیکتر کنار رگ گردنم مواظبه منه

من دارم اونو با نا امیدیهام از خودم نا امید میکنم

من امیدوارم چون امیدم به اونه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد