نمی دونه من هنوز هم خیلی تنهام

یه روز بهم گفت: «می‌خوام باهات دوست باشم؛

آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام».

 بهش لبخند زدم و گفتم:

 «آره می‌دونم. فکر خوبیه.من هم خیلی تنهام».

یه روز دیگه بهم گفت: «می‌خوام تا ابدباهات بمونم؛

آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام»

.بهش لبخند زدم و گفتم:

«آره می‌دونم. فکر خوبیه.من هم خیلی تنهام»

.یه روز دیگه گفت: «می‌خوام برم یه جای دور،

جایی که هیچ مزاحمی نباشه.

 بعد که همه چیز روبراه شد تو هم بیا.

آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام».

 بهش لبخند زدم و گفتم:

«آره می‌دونم.فکر خوبیه. من هم خیلی تنهام».

 یه روز تو نامه‌ش نوشت: «من اینجا یه دوست پیدا کردم.

 آخه می‌دونی؟من اینجا خیلی تنهام».

 براش یه لبخند کشیدم وزیرش نوشتم:

 «آره می‌دونم. فکر خوبیه.من هم خیلی تنهام».

 یه روز یه نامه نوشت و توش نوشت:

«من قراره اینجا با این دوستم تا ابد زندگی کنم.

 آخه می‌دونی؟ من اینجا خیلی تنهام».

 براش یه لبخند کشیدم و زیرش نوشتم:

 «آره می‌دونم. فکر خوبیه.من هم خیلی تنهام»

.حالا دیگه اون تنها نیست

و من از این بابت خیلی خوشحالم

و چیزی که بیشتر خوشحالم می کنه اینه که

 نمی دونه من هنوز هم خیلی تنهام
 
به خاطر عشق ، جنگ بکن اما هیچ وقت اونو گدایی نکن
 

نظرات 9 + ارسال نظر
palina جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ق.ظ http://berke.blogsky.com

اغاز میکنی
پر باز میکنی
پرواز میکنی
به همین سادگی
بانوی ماه.....

! جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ق.ظ http://alldaytimes.blogsky.com/

کوتاه و گویا
------------
یه جمله خیلی تکراری هست
که هیچوقت زیبایی اون جمله کم نمی شه
------------------
سکوت سر شار از ناگفته ها است
-------------------
شب خوبیو داشته باشی
!

امیر جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ق.ظ

امیر جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:53 ق.ظ http://polite.blogsky.com/

جهت کسب اطلاعات حسابی به وبلاگ دو کلام حرف حساب مراجعه کنید .
این وبلاگ جهت تقدیر از بازدید کنندگان جوایز ویژه ای در نظر گرفته است که به شرح زیر اعلام می گردد .
نفر اول : 30 کیلومتر اسکناس دو هزار و پانصد تومانی
نفر دوم : 20 کیلومتر اسکناس دو هزار و پانصد تومانی
نفر سوم : 10 کیلومتر اسکناس دو هزار و پانصد تومانی
توضیحات : هر موقع اسکناس دو هزار و پانصد تومانی اختراع شد جایزت رو میگیری !!!
به علاوه هزاران سکه بهار آزادی تقلبی !!! و میلیاردها ریال اسکناس تقلبی !!!
----- هر پنج نظر در هر روز یک امتیاز -----
بشتابید تا از دست ندهید . کیلومتر ها پول در انتظار شماست !!!
جهت اطلاع بیشتر به روزنامه های کثیرالانتشار مراجعه فرمایید . (اگه آگهی رو پیدا کردین به منم خبر بدین)
بدو بدو از دست ندی !!!
مهلت ثبت نام : تا آپ بعدی که خدا میدونه کی هستش !!!
منتظر حضور گرمت هستم
موفق باشی
یا حق

غریبه آشنا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
دلم میخواد فریاد بزنم اما جرات ندارم
میترسم بگن دیوونه شده
اما نه به خدا فقط..........................
امروز یعنی جمعه وقتی به دورو برم نگاه کردم دیدم خیلی ..........................
دوست دارم خواهری
بازم میام
یا علی

پگاه جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:08 ب.ظ

یه خط بکش دور خودت.
یه خط بکش دور دلت.
یه نقطه بذار روی چشام.
آخه دیگه نمی خوام خط شکن باشم. میخوام فقط روی خطا راه برم.
تو هم بیا روی اون نقطه ...

پسر سیاه جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:17 ب.ظ http://man-to-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی بانو
تو دلت چی می خواد ٫ چرا تو اینقدر حس می کنی تنهایی
پرچمت رو بالا نگه دار ٫ بالا باش ...
یه دوست

آتنا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ب.ظ http://www.partenon.blogsky.com

درسیاهی چشمان تو
هزار بهشت نهفته است
دیدارت ،
پایان اضطراب است
آتش انتظار
جزتو ابراهیمی ندارد
بیا بیا
بیا که اینجا بتهای غرورم
سرکشی می کنند و
تو را ساحر می پندارند ...
کدام پیام آوری
با نگاهش
پیامبری کرده است
که تو اینچنین برمن
نگاهت فانوسی ست
که مرا در جزیره تنهایی ام
به رهایی امیدوار می سازد
نگاهت را که
به هزاربهشت می ارزد
حاشا که به بهشت موعود بفروشم
تو اولین پیامبری هستی
که در کتاب تاریخ زندگی ام
لباس زن بر تن داشت
نگاهت را از من دریغ مکن
من بهشت نمی خواهم !

erfanet شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:22 ب.ظ http://ss57.blogsky.com

سلام دوست گلم
(دوستی مانند ایستادن روی سیمان خیس است هر چه بیشتر بمونی رفتنت سختر میشه واگه رفتی جای پاهات برای همیشه باقی میمونه.)
دنیا دیگه مثل تو نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد