او رفته و تنها رد پای او۰۰۰

              

موهایم را در باد رها میکنم

تا با هر وزش باد به این سو و آن سو بروند

 از این همه ماندن خسته شده ام 

از این جا  دلم گرفته

 کاش باد مرا  با خود بر فراز ابرها می برد

  تا شاید قطره های باران مرا بفهمند

تا شاید منهم قطره بارانی شدم

و بر سر دخترکی فرو آمدم

 تا تسکینی برای دردهایش باشم

برای غمهایش و برای دلتنگیهایش

 همان دخترکی که به همان لبخند تصنعی  دیگران راضیست

ولی دیگران نه تنها اورا بلکه خودشان را هم نمیبینند 

 گلهای دست دخترک خشک شده اند

از این همه نفرت و کینه

 و روز بعد دیگر آن دخترک نیست

او رفته و تنها رد پای او

 همان  گلهای خشک و پر پر شده هستند

 

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
:.: لب خاموش :.: پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:01 ب.ظ http://weblog.ghatre.com

دیر زمانیست در این تاریکی و سکون
بر این پیله های پرواز چنگ می کشم
آهای آسمان آغوش گشا ...
.:|:. قاصدک کاش نگویی که خبر یادت نیست ... .:|:.

رهگذر پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:01 ب.ظ

رهگذر پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام خوب هستی؟
وبلاگ واقعا جالبی داری و واقعا برام جالبه که وارد یه وبلاگ شدی که هیچ چیزی داخلش نبوده و قرار بوده حرف دل تنها و بی کس من همراه با خداحافظی به داخلش بیاد و ولی برام یه کامنت بزاری کامنتی که حرف اولش اسمیه که هر جایی میخوام حرف بزنم اونا میگم و واقعا از اون لحظه که اینا خووندم .....
منیدونم چی بگم ولی واقعا فکر کنم درد تنها بودنت را حس کنم
من امشب باید خداحافظی میکردم ولی اگه بگم حالا نمیتونم دروغ نگفتم و این خواهش را ازت دارم که به آیدی تنهای من امشب یه سری بزنی چون میخوام قبل از رفتن بشناسمت
منتظرت هستم

آ ی د ی ن پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 ب.ظ http://40rooz.blogsky.com

زیبا بود نوشته هاتون . وبلاگ آرامی دارین. موفق و پیروز باشین

نارسیس پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:35 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

ولی عشق تو حتی از آن گلها هم ماندنی تر است...

محمد علی میرآقازاده جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:24 ق.ظ

بسیار عالی
موفق باشی

رهگذر جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:24 ق.ظ

سلام من اون شب منتظرت موندم چون کارت داشتم
ولی نیومدی
ازت یه خواهش دارم که به وبلاگ من یه سر بزنی
همون صفحه اول ازت اسم بردم
لطف کن و به وبلاگ کلبه مهربونی سر بزن((لینکشا داری)) یا به آیدیش که برات میزارم پی ام بده
اونم یه دختر گل مثل خودته
kolbe_mehrabooni@yahoo.com
تو را خدا برو
ممنونت میشم

Reza Neysi Minaee جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ب.ظ http://www.RNM.ir

سلام
شما از کدام شهر سکوت صحبت میکنید؟!
بگذریم
وبلاگ جالبیه البته کمی پر دردسر! واسه اینکه تصویر زمینه خیلی پرحجم بود وب با سختی بالا اومد
جامعه ما همسفرهای زیادی واسه همدیگه درست کرده ولی نه به مقصد بهشت!
همسفرهایی با مقاصد متعدد فراوونه!
نباید از چنین جامعه ای انتظار انسانی فوق العاده داشت
گرچه امید به تغییر در روند جامعه هست.
موفق باشید

Reza Neysi Minaee جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.RNM.ir

راستی فراموش کردم عرض کنم مانند خود مقصد مسیرهای رسیدن به مقصد هم متفاوته
انسانهایی با اهداف مشترک الزاما مسیرهای یکسانی رو برای رسیدن به اهداف انتخاب نمی کنن
فهم و ادب و ایمان و خندیدن و گریه کردن به یه چیز ... که شما بدان ها اشاره کردید مسیر هستش البته به شکل کلی و نه مصادیق.
بهترین حالت نه تنها اشتراک هدف بلکه اشتراک مسیر میان ۲ همسفر و نه تنها چنین اشتراکی بلکه انطباق و تناسب مسیر با هدف هست.


Reza Neysi Minaee جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:34 ب.ظ http://rnm.ir

فکر کردم اون یکی وبلاگتون رو آپدیت میکنید کامنت گذاشتم ولی بعد دیدم تاریخش مربوط به دی ماه ۸۴ بود!

Mahdy GoDMaN جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.godman.co.sr

Salam Hale Shoma Khobe Salamatit Omid Varam Ke Bashid

Man Barye Avalin Bar Be In Site Amadam Farsimam Ziad KHob NIst Baraye Neveshtan Sharmande Ha

Man Az Ro Webloge GHatre Bloge Shomaro Bardashtam

Az Bazi Az JomleatoN Ke Vaghan be Del Mishine KHosham Omad Aga Idi Chizi Darid Mamon MIsham Mano Add Konid

Khosh Bashid

Man Gom Shodeam Mara Majoid Ba Gom Shodegan Sokhan Magoid

Mahdy GoDMaN

bYe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد