این منم زنی تنها ...

آهای ..."

این منم زنی تنها در ابتدای درک هستی آلوده ی زمین"...

این منم..

آری این منم زنی سپرده شده به افسون این زمان..

در غم عمر به افسوس گذشته ی خویش ..

در پوششی سیاه ؛

با گیسوانی پریشان به دست مرد هوس...

آهای ...این منم بازیچه ی چنگال سرنوشت..

در سرزمین یخ بسته ی بی عدالتی...

آری این منم ...کوچک..حقیر و بی نشان...

این منم..بزرگ شده طفلی؛پا برهنه در کوچه های یا’س..

با گرده ای خمیده از بهتان دیگران؛

بی هیچ چاره ای..

تنها ..اسیر...سرد..تنها ...اسیر درد......

"من سردم است...من سردم است

 و انگار هیچگاه گرم نخواهم شد...

"من سردم است سرد سرد سرد..

خورشیدی ندارم تا گرمیم بخشد...

زندگیم بی فروغ است..

کودکی نکردم..

من کودکیم را در پشت پرچینهای پر احساس

گون ها جا گذاشته ام..

خاطرات نونهالیم را در پای دیوار همسایه مان چال کرده ام..

من اینگونه رشد کردم...بر گردنم کشیده اند

افسار بردگی...در زیر پا فکنده اند روسری سیاه رنگ کهنه ام را..

پیشانیم ترک خورده از اخم غریبه ها...

دستان پینه بسته ام در آبهای سرد؛

پاهای خسته ام مرا انکار میکنند..

لبهای بسته ام مرا مویه میکند..

چشمان خفتگان مرا گریه میکنند..

در جامدان حوادث چارقدی دوختند

 از دروغ؛و به تزویر به نام مرد؛

بر سرم گذاشتندش تا که زجه نکنم

گذشته ی بی حجابم را..

اینک..این منم زنی تا انتها سکوت..

در آخر زمین؛در انتهای صبر؛

با چارقدی دوخته از اشک و التماس ؛

 تنها نشسته ام؛

دستان خود را برده ام در اوج اسمان..

گردن شکسته ام..تا خوب بنگرد..

تا خوب بشنود..

شلاق های خورده ی غم را به جسم من..

خستگی ام را بگیرد..

سخنم را بشنود..

میخواهم فریاد کنم بغض های فرو خورده ام را..

میخواهم بنالم تنهایی سالهای بگذشته از عمرم را...

شکسته بالهای اعتمادم نظاره کن...

"سکوت تنها چیزیست که تو به من هدیه میکنی

 و من به تو.."..

اکنون دیگر از تو سکوت نیز نمیخواهم..

تنها مرا ببین..

مرا ببین که چگونه اندوهناک قلب شکسته ام ؛

در کف دستهایم شادیت را لبخند میزند..!!؟؟؟

مرا بنگر!!

شکستن استخوان هایم را

 در زیر چرخ های طلایی خورشید می شنوی؟؟؟!!

زوزه میکشند در شتاب رسیدن به اوج..

آزادیم را باور کنم...؟؟؟!!!!

                                                                      

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد