پیش از تو خواب بودم ...

عاشقانه ترین ترانه های قلبم را به تو می سپارم
 
و می دانم امین و محافظ آن هایی…
 
 روزی را به یاد می آورم که تنها تر از
 
 تمام تنهایی هایت به زندگی ام قدم نهادی…
 
تمام گل های یاس پرپر قدم هایت که تنها قدوم پر مهرتو
 
 توانست تمام مرثیه های نا سروده قلبم را
 
در گورستان ذهنم که پر بود از نا جوانمردی های روزگار دفن کند…
 
نمی دانی که چقدر تشنه لحظه های پر شکوه نگاه معصومانه توام...
                                                                                                     
می دانستی برای چشم هایت می میرم؟
 
چه بسا که مرگ برایم سهل تر از دیدن چشمان پر مروارید توست…
 
 جان مرا قسم بده که در کنار شیدای چشمان مهریانت می مانی…
 
می دانی که واله ام…
 
آن قدر که کلمات را برای از تو گفتن کم می آورم…
 
  و چشم به راهم…
 
چشم به راه  روزی که بدانم تنها مرگ
 
 در گذر حوادث مرا از تو جدا خواهد ساخت…
 
منتظر روزی که در کنار تو
 
 و سر برآغوش تو که برای در بر گرفتنم
 
 به انداره ی دل تنگی من برای تو خواهد بود
 
سرزمین رویا را طی کنم…
 
روزی که به آشیانه مهرتو قدم بگذارم و
 
در کنار تو  یهترین هم پرواز, آسمان آبی عشق را بگذرانم...
 
می دانی که خسته ام از انتظار...و
 
می دانم که پر شده ای از روز های تهی  بی صبری...
 
فروغ زندگی ام...
 
چه کنم بدانی بی تو من ویرانه ای بیش نیستم...
 
ویرانه تر از قلب تمام عاشق های زمین...و
 
 خراب تر از دیوار های فرو ریخته تحملم
 
برای داشتن تو...
 
می ترسم...
 
می ترسم از این شهر...
 
که چه بی ترحم بر روح عشق صادقانه من و تو تازیانه می زند...
 
تنها سکوت تو و چشمان پر مهر تو به من شور عشق می دهد و مستی...
 
مرا از این کابوس برهان...
 
بیا دستم را بگیر و
 
در گوشم زمزمه کن که در کنارم می مانی...
 
 تا همیشه...تا ابد...
 
بی تابم...
 
بیا که بی تابم... 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد