آرزو

 


 



 

- آه نمیدونم چرا قلبم سنگین شده .

 

 اونقدر که فکر میکنم زمین نمیتونه وزنشو تحمل کنه.


- رازی بین تو و قلب منه که منو اسیرت کرده

 

رازی که خیلی دوست دارم بدونم چیه؟

 

- زندگیم همش شده خیال با تو بودن و تو را داشتن .

 

 کی میشه این خیالو تو واقعیت ببینم؟


- و کی میاد اون روزی که 

 احساس تنهایی از وجود خسته من بار سفر ببنده.

 

 

نمیدونی تنهایی چقدر سخته.


- دستام گرمای دستای تو رو کم داره

 

 و قلبم عشق و محبت تو رو

 

- و منتظرم تا بیای وبا حضورت این کمبود ها رو جبران کنی  .

 

 

 آره منتظرت میمونم.


- ساحل قلبم به عشق امواج خروشان

 

 عشق تو احساس ساحل بودن  رو داره

 


- تو نذار این ساحل احساس بودن رو 

 

 و من احساس دوست داشتن رو از دست بدم


- دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم


- اگه یه روز دیدی 100 نفر دوستت دارن بدون اولیش منم .

 

اگه دیدی به نفر دوستت داره بدون اون یه نفر منم.


- راحت بگم اگه دیدی هیچ کس دوستت نداره بدون من مردم.

 

- من تو این دنیای بزرگ میون همه آرزوها یه آرزو دارم......

 

 

تو.....

 

 


 

 

دوستت دا رم عزیزم خیلی خیلی خیلی .

 

خیلی ها می گن اگه به معشو قت زیاد بگی دوستت دارم

 

اون زود تو رو از یاد می برد و به کس دیگری عشق می ورزد

 

 ولی من به تواطمینان دارم پس دوستت دارم دوستت دارم



 

دلم تنگ است...

 

 دلم تنگ است برای لبانی که هرگز نبوسیدمشان

 

 دلم تنگ است برای دستانی که هرگز در آغوشم نگرفتند

 

 دلم تنگ است برای سخنانی که هرگز بیان نشدند

 

 دلم تنگ است برای زیباترینٍ افکار ،

 

 زیباترین صداها ،

 

زیباترین چهرها .

 

دوستت دارم


منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم

 دوستت دارم را بر لبانم جاری کنم

 منتظر لحظه ای هستم که در کنارت بنشینم

 سر رو شونه هایت بگذارم....

از عشق تو....

 از داشتن تو...

اشک شوق ریزم

 منتظر لحظه ی مقدس که تو را در اغوش بگیرم

 بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم

وبا تمام وجود قلبم و عشقم را به تو هدیه کنم

 اری من تورا دوست دارم وعاشقانه تو را می ستایم




 


 

عشق یعنی سستی و دیوانگی

 

 عشق یعنی با جهان بیگانگی

 

عشق یعنی شب نخفتن تا سحر

 

 عشق یعنی سجده ها با چشم تر

 

عشق یعنی سوختن با ساختن

 

عشق یعنی زندگی را را باختن

 

عشق یعنی انتظار و انتظار

 

 عشق یعنی هر چه بینی عکس یار

 

 عشق یعنی قطعه شعری ناتمام

 

عشق یعنی بهترین حسن ختام

 


 

 

دوبـاره دل هـوای با تو بـودن کـرده

 نگو این دل دوریه عشقتو باور کرده

دل من خسته از دست به دعا ها بردن

 همــه آرزوهـــــــــا بـا رفتـن تو مـــردن

 حـالا من یه آرزو دارم تـو سینه که دوباره چشم من تو رو ببینه

 واسه پیدا کردنت تن به دل صحرا میدم

 آخه تو رنگ چشات هیبت دنیـا رو دیدم

 توی هفت آسمون تو تک ستاره منی

 بخدا ناز دو چشماتو به دنیـا نمـی دم



 

دلم گرفته خــدایا دلـم گـرفتـه

 

 از این زمــونه نمی خواد دیگه تو این دنیا بمونه

 

 خدایـا فقط تــویی یـکـی یـکدونـه

 

 نـــزار دلـم تـک و تنهــا بمـونـه

 

خـــدایـا تویی امیــد هر خونـه بی امیــد

 

 که آدم زنـده نمی مونه

 

خـدایا یـه کـاری کن تو این زمونه هیـچ عـاشقی تک و تنهــا نمـونـه

 

 خدایــا خــواهش مــن فقط اینــه

 

 به عشق من یه عمر طولانی بده

 


 


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد