روزت مبارک فرشته من

 

کودکی که آماده ی تولد بود؛

نزد خدا رفت و از او پرسید:

می گویند فردا شما مرا به زمین می فرستید؛

اما من به این کوچکی و بدون هیچ کمکی

 چگونه می توانم برای زندگی به آنجا بروم؟

خداوند پاسخ داد :

 از میان بسیاری از فرشتگان,

من یکی را برای تو در نظر گرفته ام .

او در انتظار توست و از تو نگهداری خواهد کرد

اما کودک هنوز مطمئن نبود که می خواهد برود یا نه .

کودک گفت :

اینجا در بهشت,من هیچ کاری جز خندیدن و آواز خواندن ندارم

 و اینها برای شادی من کافی هستند .

خداوند لبخند زد :

فرشته ی تو برایت آواز خواهد خواند

 و هر روز به تو لبخند خواهد زد .

تو عشق او را احساس خواهی کرد و شاد خواهی بود

کودک ادامه داد :

من چطور می توانم بفهمم مردم چه می گویند

 وقتی زبان آنها را نمی دانم ؟

خداوند او را نوازش کرد و گفت :

فرشته ی تو ,

زیبا ترین و شیرین ترین واژه هایی را که

 ممکن است بشنوی ,در گوش تو زمزمه خواهد کرد

و با دقت و صبوری به تو یاد خواهد داد که چگونه صحبت کنی

کودک با ناراحتی گفت :

وقتی می خواهم با شما صحبت کنم , چه کنم ؟

خداوند برای این سوال هم پاسخی داشت :

فرشته ات دستهایت را کنار هم می گذارد

 و به تو یاد میدهد که چگونه دعا کنی

کودک سرش را برگرداند و پرسید :

شنیده ام که در زمین انسان های بدی هم زندگی می کنند .

چه کسی از من محافظت خواهد کرد ؟

خداوند پاسخ داد :

فرشته ات از تو محافظت خواهد کرد ,

حتی اگر به قیمت جانش تمام شود

کودک با نگرانی ادامه داد :

اما من همیشه به این دلیل که دیگر نمی توانم

 شما را ببینم ,ناراحت خواهم بود

خداوند لبخند زد و گفت :

 فرشته ات همیشه درباره ی من با تو صحبت خواهد کرد

 و به تو راه بازگشت نزد مرا خواهد آموخت؛

گرچه من همواره در کنار تو خواهم بود

درآن هنگام بهشت آرام بود ,

 اما صدایی از زمین شنیده می شد .

 کودک میدانست که باید به زودی سفرش را آغاز کند .

او به آرامی یک سوال دیگر از خداوند پرسید :

 خدایا !

اگر باید همین حالا بروم ,

 لطفاً نام فرشته ام را به من بگویید

خداوند شانه ی او را نوازش کرد و پاسخ داد :

 نام فرشته ات اهمیتی ندارد .

به راحتی می توانی او را مادر صدا کنی . 

سالروز میلاد گل یاس خانه ی پیامبر ؛

 حضرت فاطمه (س)

و روز زن و روز مادر مبارک باد .

قشنگترین گلهای دنیا تقدیم به بهترین مادران دنیا

.

.

Mother's Day Basket  Mother's Day Basket 1.

تاج  از  فرق   فلک   برداشتن              تا  ابد  آن  تاج  بر  سر  داشتن


در   بهشت   آرزو   ره   یافتن              هر نفس شهدی به ساغر داشتن


روز  در انواع  نعمتها   و   ناز             شب  بتی چون ماه  در بر داشتن


جاودان در اوج  قدرت   زیستن             ملک عالم  را     مسخر   داشتن


برتوارزانی که ما راخوشترست             لذت   یک   لحظه    مادر  داشتن .

 

Mother's Day Basket 1

 

Click Here For Get More Mail From Sare2008 Group

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
الهه یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:25 ق.ظ

بانو جان سلام...روز مادر و زن مبارک
من همین امشب با شما آشنا شدم
ازین آشنایی خوشوقتم و از وبلاگ زیبات واقعا لذت بردم
برات آرزوی موفقیت میکنم عزیزم
:x:X:X:X:x

غریبه آشنا یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
بانوی همیشگیه ماه روز زن و روز مادر رو بهت تبریک میگم
در پناه خداوند پایدار باشی
یا علی

ایوب یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام از متنت خیلی خوشم آمد واقعا آفرین منم این روزو به شما تبریک میگم موفق باشی

مهدی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 06:15 ب.ظ http://tavandel.blogfa.com

مادر

ای چراغ زندگانی،مادرم
ای امید جاودانی،مادرم

ای که شد روشن زتو شبهای من
زان فروغ آسمانی،مادرم

تکیه گاهم بود دردامان تو
دامن تو خود جهانی،مادرم

سینه ی تو معدن هر راز من
دردلت مهر نهانی،مادرم

روی خوبت قبله ومحراب دل
در نماز زندگانی،مادرم

خواهم از حق تا که جاویدان شوی
دربهشت جاودانی،مادرم

تقدیم به مادر خودم وتمام مادران دنیا

سلام امید وارم حالتون خوب باشه وبتونین بهمنهم سر بزنین یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد