یارب

در این غروب پر از دلتنگی

 

 وقتی که خورشید آسمون در پشت کوه ها به خواب میرود

 

و آسمان آبی سرخ و دل گرفته می شود ...

 

در این خلوت عاشقانه در حالی که چشمانم از دلتنگی خیس خیس است

 

 و دستانم محتاج دستان تو هست

 

 و آرزوی شانه های مهربانت را میکنم ....

در این سکوت تلخ در حالی که حتی صدای نفسهایم را نمی شنوم

 و در حالی که آرزوی آغوش گرمت را دارم ...

در این لحظه های سرد و نفس گیر در این لحظه هایی که تنهایی

 سر به سر قلب پر از درد من میگذارد

 و در حالی که بغض غریبی در گلویم نشسته است ...

در این سرزمینی که هر کس یاری دارد و هر کس یاوری

 و در این ثانیه های کند و بی پایان

 در حالی که من تنهایی در گوشه ای نشسته ام

 و سرم را بر روی پاهای خودم گذاشته ام ...

در این شب بی ستاره

 در این شبی که مهتاب به خواب رفته است

 و آسمان وجودم تاریک تاریک است ...

در این دنیای بزرگ و در این سرزمین بی محبت

در حالی که پاهایم خسته از رفتن است

و گونه ام خیس از اشک ریختن

 پیش خود نام تو را زمزمه می کنم

و آرزوی تو را دارم ....

دلم هوایت را کرده است

کاش بودی

 کاش دلم را به حال و هوای دیگری می بردی

 به حال و هوای عاشقانه

 به حالی که شاد باشم

چونکه در کنار تو خواهم بود

.

.

.

نظرات 4 + ارسال نظر
دختری با لبخند صورتی یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:49 ق.ظ http://so0oratiii.blogsky.com

سلام
مرسی که لینک منو تو وبلاگت گذاشتی
منم لینکتو می ذارم...
وبلاگ قشنگی داری...
قالبش تکه!
شاد باشی...

ساحر یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ق.ظ http://X-WOLF.BLIGSKY.COM

سلام
چیزی در مورد شعرات نمیتونم بگم بچز اینکه خیلی زیبا هستند
موفق باشی

روز خوش mr.wolf

آرین یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:53 ق.ظ http://Arian58.blogfa.com

خیلی زیبا و دلنشین بود ...

آیلین سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام عزیزم بانو من ...این برای همه سوال شده ولی بانو من هستی...گلم نوشته هات بسیار زیبا و پر معنا هست من که خیلی آروم می شوم ...امیدوارم که همیشه سلامت و شاد باشی..دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد