دوستت دارم تا ابد تک ستاره قلب من

دوستت دارم

بی کسی رو برای سکوتش دوست دارم

سکوت رو برای آرامشش دوست دارم

و آرامش رو برای داشتن تو دوست دارم

و تو رو برای عشقت دوست دارم

عشقت رو برای به تو رسیدن دوست دارم

عشقت رو ، وجودت رو دوست دارم

ولی شاید تو ...

منو دوست نداشته باشی

شاید ...

باید ....

حتما ....

احتمالا ...

وقتی که تو نیستی کدومش رو باور کنم

وقتی تو حرفام رو نمی شنوی

وقتی دوست داری جای من

جای من سکوت و تنهایی باشه

ولی باز می گم سکوتت رو

آرامشت رو ، عشقت رو

خودت رو دوست دارم و خواهم داشت

چشم تو چشمم وایسادی و

خیلی راحت بهم گفتی خوش آمدی

می دونی بهت چی گفتم

گفتم می رم ولی یادت باشه که خیلی راحت منو رهای کردی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
غریبه آشنا پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:12 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
اگر روزی بگویی دوسستت ندارم
گریه نخواهم کرد
آرزو میکنم آن کسی را که دوست داری
دوستت داشته باشد
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد