غم ماه

 

 

امشب ای ماه به درد دل من تسکینی       

 

                                                  آخر ای ماه تو همدرد من مسکینی

 

کاهش جان تو من دارم . من می دانم

 

                                                  که تو از دوری خورشید چه ها می بینی

 

تو هم ای بادیه پیمای محبت چون من 

 

                                                   سر راحت ننهــــــادی به سر بالینی

 

هر شب از حسرت ماهی یک دامن اشک

 

                                                  تو هم ای دامن مهتاب پر از پروینی    

 

    همه در چشمه مهتاب غم از دل شویند 

 

                                                      امشب ای مه تو هم از طالع من غمگینی

 

 

                                                                                                        " شهریار"

 

نظرات 2 + ارسال نظر
وصال پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:10 ب.ظ http://gonjishk.blogsky.com/

سلام
خیلی قشنگ بود
به منم سر بزن

ساحر یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ب.ظ http://X-WOLF.BLIGSKY.COM

سلام
شعر جالبی بود
راستی اگه ناراحت نمیشی باید بگم
رنگبندی زیاد جالب نیست چون خواننده برای خواندن دچار مشکل میشه
یعنی رنگ زمینه با متن هماهنگی ندارد

روز خوش mr.wolf

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد