می خواهم آسمانی شوم

3D-graphics

با کدام حرف ...

با کدام جمله ...

سکوت کهنه ی واژه های زنده به گور ذهنم را بشکنم ؟

امتداد نگاه من خالی ست ...

در امتداد نگاه من ....

دیگر هیچ رویایی نیست ....

دیگر پشت پنجره ام فقط به دنبال آسمان می گردم ...

دلم میخواهد فرار کنم از این همه صورتهای پشت نقاب...

صورتهای رنگارنگی که پشت نقابهای سیاه و سفید

معصومیت چشم هایشان را فراموش کرده اند ...

دلم میخواهد بروم یک کنج خلوت

جایی که کلمه ها دور باشند از من ،

آدمها دور باشند از من ،

 فقط آسمان را ببینم و قدمهام را

از روی زمین بردارم و آسمانی شوم !!!!

هیچ صدایی ... گوشهام هیچ صدایی نشنوند ... 

چشمهام هیچ تصویری را نبینند ... هیچ رنگی ...

دلم می خواهد مثل دریا ها که هیچ گاه سقفی بر سر ندارند

هیچ سقفی روی سرم نباشد

فقط آسمان باشد و... پاکیش ... صداقش ....و یکرنگیش .....

تا با تمام وجودم آسمانی شدن را احساس کنم !

.

.

.

پشت کدامین لحظه بن بست جا ماندی تا ببینی

دختری اینجا می خواست در تنهایی خویش

 آسمانش را با تو قسمت کند !

وسعت آسمان تو آنقدر بزرگ بود

 که حتی تجسم آسمان کوچک من در آن گم شد ...

هیچ کس ندانست در بی پناهی شبهای تاریکم

چگونه قلبم پر از احساس وآسمانم پراز ستاره بود....

و من چقدر بر حقیقی بودنش برخود میبالیدم...

اما !!!

شاید که دیگر مهم نیست

که از تو گلایه کنم

دیگر از خدایم هم نخواهم پرسید

که چرا سهم من از این همه سکوت و گذشت وسادگی ...

چیزی جز سرکوب غرور

سنگسار احساس


و منطقهای بی دلیل نبود!

من میروم تا در پس ستارگان خاموش خویش گم شوم

بی آنکه تو را در آسمان کوچکم گم کنم...

و دیگر هرگز

از تو نخواهم پرسید

که چــــــــــــرا

وسعت آسمان تو

آنقدر بزرگ بود که حتی تجسم آسمان کوچک من در آن گم شد؟

دیگر هرگز

نخواهم پرسید :

چرا ؟

.

.

.

ای آن که به تو رسیدن نا ممکن ترین حادثه زندگی ِ من است

 از تو با خدای خویش سخن می گویم

دیگر ...

در سرزمین آرزو های سوخته ام سراغ از تو میگیرم

سرزمینی که در آنجا ... گذشته ام را گم کرده ام....

وآینده ام را به دست باد هایی داده ام که

 از سرزمین فراموشی ها می آیند و به دیاری پوچی ها می روند .

من اینجا نه دیگر می توانم فکر کنم و نه

حتی می توانم از قلب پاره پاره ام یادی کنم ...

نه گریه ...

نه خنده ...

و نه هیچ چیز دیگر ...

من اینجا فقط در حسرت از دست دادن آرزو های سوخته ام سکوت می کنم

سکوتی سنگین

سکوتی سخت تر از فریاد

سکوتی که حرف های نگفته ام را هوار می کشد ...

سکوتی که بوی مرگ می دهد

کاش بودی

کاش حتی برای یک لحظه بودی و می دیدی ....

دختری که چشمانش تندیس معصومیت بود

 و لبهایش لبخندی به زیبایی تمامی گلهای یاس ...

چگونه اینچنین با مدادی به سیاهی یک شب بی ستاره ...

 صفحه دیروز و امروز و فرداهایش را خط می زند !

.

.

.

تاریک که می شود ،

و تو که نباشی ،

ترس سالیان غربت رویا های آبی ام را می رباید .

تازگی ها ، شب که می شود به شمارش ستاره ها می نشینم

و در خیالم ، به جستجوی تو می آیم .

ملالی نیست ،

فقط تنها مانده ام ، همین !

در این میانه شلوغ و سردرگم

دلخوش رویای توام

که شبی میان ستاره ها ، بشمارمت

چه درونم تنهاست !

.

.

.

 

من اگر اشک به دادم نرسد می شکنم؛

اگر از یاد تو یادی نکنم می شکنم؛

بر لب کلبه ی محصور وجود،

من در این خلوت خاموش سکوت،

اگر از یاد تو یادی نکنم، می شکنم

اگر از هجر تو آهی نکشم،

تک و تنها ...

به خدا می شکنم... می شکنم !

 

نظرات 10 + ارسال نظر
سعید آموزگار(سورنا) سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:57 ق.ظ http://d0or55so0r.blogsky.com/

ژرفای نگاهت خیلی آدم رو با خودش تا انتهای بودن میبره

شهرزاد سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.parvazraaghazkhahamkardbato.blogsky.com

اگر تنهاترینتنها شدی باز هم خداهست
موفق باشی

آلاد سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.alad69.mihanblog.com

سلام بانو ... خیلی خوب می نویسی عکس هایی هم که انتخاب می کنی عالی هست دست ما رو هم بگیر عزیز موفق باشید

آخرین ترانه ی باران سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:29 ب.ظ http://tabar.blogsky.com

بادرودی گرم........... فرشته........ بانو......تنها
وهرکه هستی.......

بسیارزیبا و با احساس می نویسی
خوش سلیقه هم هستی
درنوشته هایت عشق هست... شور هست ولی امید.. کم تر یافت می شود......
وبلاگ شلوغی داری........ یعنی شما اینهمه هم زبان و هم گرا و دوست داری؟؟

چه خوب......خرسندم.........که تنها نیستی
ولی هروقت احساس تنهایی کردی بیا پیش خودم
به دنیای رها اندیشان عاشق
دنیای احساس وشوروعشق
عشق برای رهایی ازدامها
نمی دانم
شاید دوستی و عشق را معنای دگرکردیم

بهرروی چون اهل قبیله احساس و شور وواژه های سرشاراز احساسی........ جزو دوستان آخرین ترانه ی باران شدی

تندرست و شادکام باشی نازنین.......

ملینا سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:13 ب.ظ http://twogirl.blogfa.com

سلام...خیلی قشنگ بود...عالیه...موفق باشی.

م سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:18 ب.ظ http://mm2.blogsky.com

و این از بهترین هدیه های خداست تنهایی و جدایی از
تن هایی

http://mm2.blogsky.com/?PostID=72

۲۵cent سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:58 ب.ظ http://25cent.blogsky.com

سلام وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی داری به همین دلیل بهت تبریک می گم:اگه دوست داشتی به ما هم سری بزن ونظر بده و اگه دوست داشتی ای دی هم بذار.در ضمن ما با تبادل لینک و لوگو هم موافقیم.با تشکر عضوی کوچک از خانواده بزرگ25

مهندس امیر سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:18 ب.ظ http://blueplanet.blogsky.com

عالی بود
خیلی حال کردم
مشتریت شودم

وبلاگ مورد نظر باید به سیستم جدید بلاگ اسکای منتقل شود .

راهنمای انتقال وبلاگ

مهدی سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.nsan.blogsky.com

سلام
مطلبت عالی بود من که خیلی لذت بردم
ممنونم که به من سر زدی

آیدا سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:12 ب.ظ http://nimeyegomshodeh.blogsky.com

روح لطیف و نوشته هایی با احساس دارید ..
اگه خوب نگاه کنیم می بینیم هیچ وقت تنها نیستیم.

دوست عزیز از شما که زیبا می نویسید انتظاری بیش از این داشتم
قسمت نظرات مربوط به نوشته است ( حداقل برای من اینجوریه)
و این نشون می ده که واقعآ خوندید چی نوشتم
و گرنه خیلی راحت می شه چند جمله رو نوشت و برای صد
نفر کپی کرد.!!!

سلام عزیزم من همیشه می دونیکه مطالبتو می خونم اونقدر زیبا می نویسی که جایی برای نظر باقی نمی مونه
اگه منظورت اینکه بیام جمله تکرای عالی بود قشنگ بود و غیره بنویسم دیگه با این حرف دلم که برات یا وبلاگ های دیگه گذاشتم نداره
بنظر من نوشتن یک جمله خوب و قشنگ برای ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰نفر مختلف دلیل بر نخوندن وبلاگ نیست
دلم می خواست اون چیزی که دلم می خواست برات بنویسم اما شاید باور نکنی اوضاعو احوال مناسبی نداشتم امدم تو این پناهگاه که دیدم اینجا هم هیچ کس ....
خدایا ...
چشم دیگه هیچ نظری نمی زارم
باید تا ابد خفه شم
وای چرا کسی دیگه فکر نمی کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد