به جانب آسمان بیا

حالا چمدانت را بردار

آرام و پاورچین از پله‌ها به جانب آسمان بیا،

ما دوباره به خوابِ دور هفت دریا وُ

هفت رود و هفت خاطره برمی‌گردیم.

آنجا تمامِ پریانِ پرده‌پوش

در خوابِ نی‌لبک‌های پُر خاطره ترانه می‌خوانند،

آنجا خواب هم هست، اما بلند

دیوار هم هست، اما کوتاه

فاصله هم هست، اما نزدیک، نزدیک ...

نزدیکتر بیا

می‌خواهم ببوسمت!

 136365.jpg

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
قهرمان فراموش شده شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:05 ب.ظ http://expiredhero.blogsky.com

سلام
زیباترین کلمات به معنی این نیستن که زیباترین حسو داریم
چون گاهی اوقات حس هایی داریم که نمیشه بیانشون کرد
و با بیان کردن فقط خرابتر میشن

اما من دیدم حست چقدر زیباست
اونقدر که احساسش کردم تو نوشتت
اونقدر که خواستم بیام نزدیک تر
اما احساس کردم اون نوشته مال من نیست
چشمام خیش نشد اما دلم چرا

سلام منو به پریان برسون


برخی تو
قهرمان فراموش شده

پوریا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ب.ظ http://khamoshi.blogfa.com/

سلام
در انتظار باران

چشم در چشم افق

امیدم را گره میزنم به ابر کوچکی

و مینشینم بر تشنگی آب

دیرگاهی است که خیالم ایستاده

بر فراز آرزوهای بر باد رفته ام

فرصت رنگین کمان من است آیا ؟!

اینک !

اندکی مانده به سی سالگی

همه چیز فراموش می شود

من مهربانی تو را بخشیده ام !

تازه با وبلاگت آشنا شدم نظرم بمونه برا بعدها
موفق باشین

هدیه یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:03 ق.ظ http://thinkandheart.blogsky.com/

سلام دوست مهربون خوبی؟؟؟
من آپم یه سر بزن
منتظرتم
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد