چگونه باید از تو متنفر شد

 Tomb Raider

 

قدمهایم را روی رد پاهایت می گذاشتم

چون فکر می کردم اگر مانند تو باشم

دوستم خواهی داشت !

عزیزم هرگز نمی دانستم

تو حتی از خودت هم فراری هستی

فقط به تو فکر می کردم ... 

و...

در رویا که نمیشد تو را آنگونه که هستی ببینم؟

نه ...

مرا ببخش که از تو یک بت ساخته بودم

سادگیم را به حساب حماقتم مگذار

چون من واقعا ساده بودم ...

 نه احمق!!

من همانی بودم که می دیدی ... نه بهتر ... نه بدتر...

و این بدترین ضعف من است !

کاش مثل آنها که می دانند ...

میدانستم چگونه باید فریبت داد !

و چگونه باید از تو متنفر شد

 وقتی بی تفاوت از همه چیز گذشتی

از آن همه احساس پاک ...

از آن همه مهربانی ...

از آن همه خاطره ...

از آن قلب عاشق ...

و چگونه باید از تو متنفر شد

 وقتی غرورم را زیر پا له کردی !!

کاش میدانستم چگونه باید فراموشت کرد ...


کاش می دانستم !!

                                                        

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد