حرف دلم

 

...

                                                     

کنارم باش ...

 شاهد لحظه هایم باش...

 ببین با رفتنت چه دردی میکشم ...

ببین دیگر زمونه طلوع عاشقانه ندارد ...

ای عزیز دلم ای تنها سنگ صبورم

با رفتنت من نیز نابود شده ام

اری عزیز دلم من بی تو این زندگی این دنیا را نمیخواهم

من تو را میخواهم
 
تویی که پاکی را در نگاه زیبایت میبینم

 تویی که صداقت را در اعماق وجودت حس میکنم پس نرو ...
 
و تنهایم نگذار این دنیا بی تو زیبایی ندارد

 این دنیا برایم بی تو پوچ و بی مفهوم است
 
اری  عزیز دلم من میخواهم کنارت باشم

 نه ساعت ها بلکه سالیان دراز
 
میخواهم تو از ان من باشی

 میخواهم ان قلب پاک و معصوم در زندان دل من باشد 
 
عزیزم دوستت دارم باور کن که تو تنها  عشق بودی  و خواهی ماند

ای ستاره ی شب های بی قراری
 
ای تک سوار جاده ی عشق و زندگی دوستت دارم

به ان ایزد یکتا که تو را مرا افرید قسم که دوستت دارم
 
بمان ... اری بمان

 شاهد لحظه هایم باش
 
شاهد لحظه هایی که من بی تو مانند شمع اب میشوم و میسوزم...

 ای ای تمام وجودم دوستت دارم 
 
به وسعت یه دریای طوفانی دوستت دارم

به اندازه تمام دنیایی که پروردگار افریده تو را میپرستم
 
ای عشق مقدسم دوستت دارم

دوست داشتم دستانت در دستانم بود تا از
 
عشق تو اب میشدم و در اتش عشقت میسوختم
 
دوست داشتم در کنارت بودم تا در چشمانت خیره میشدم

و دوست داشتنم را به زبان می اوردم
 
اری ای عشقم تنها کسم من عاشقم عاشق تو

 عاشق چشمهایت دل  مهربانت تنهایم نگذار ...

نگذار با بدی ها زشتی ها نامردی های دنیا اشنا شوم

ای  عزیزم تنهایم نگذار من به جز تو همدمی ندارم

مونس دلی ندارم

 ای تنها ستاره ی شب های بی کسی ام

 تو هم مثل من با سختی ها بجنگ برای بهم رسیدن

 باید جنگید پس تنهایم نگذار تو هم مثل من با خوبی ها بدی ها بجنگ 
 
نگذار با نبودنت دراین دنیای به ظاهر زیبا غرق شوم  
 
نگذار با نبودنت من نیز نابود شوم

 بگذار با بودنت طعم  عشق را بچشم 
 
بگذار با بودنت به شهر ارزوها سفر کنم

 پس بمان و دستانم را در این شهر غریب بی کس نگذار 
 
پس بمان و مثل من چشم انتظار پیوند باش.....


این بود حرف دلم


 

نظرات 1 + ارسال نظر
هیچکس دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:29 ب.ظ http://hichkas-ptl.blogsky.com

سلام
زیبا و تاثیر گذار...
پیروز باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد