بریده ام ... ازخودم ... از تو

 

 

rose

من تمام هستی ام را

درنبرد با سرنوشت

درتهاجم با زمان ... باختم !

من بهارعشق را دیدم .... ولی باور نکردم !!

یک کلام درجزوه هایم هیچ ننوشتم

من در قصه ها به دنبال مقصودهای پوچ رفتم

سکوتم، در میان حجم انبوه هیاهوها، گم شد !

تا تمام خوبی ها رفتند ... خوبی ماند در یادم

من به عشق منتظر ماندن همه ی صبروقرارم رفت ...

من به یاد تو ... به عشق تو ... برای تو ... هستی ام را آتش زدم !!

وحالا ...

خسته از همه چیز و همه کس

بریده ام ... ازخودم ... از تو !!!

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شخص ثالث پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:45 ق.ظ http://shakhse-sales.blogsky.com

حرفات به دل میشینه
عید مبارک
یه هدیه کوچولو تقدیم شده. دوست داشتی سربزن.
سربلند باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد