اگر بارها گفته ای ... باز تکرا ر کن ...

 

 

 

به عشق تو زنده ا م !!

عزیزم ! این قلب کوچکم تنها برای تو می تپد .

این چشمهای بی گناهم برای تو اشک می ریزند

 و این تن خسته ام به عشق تو زنده است.....

به قلب کوچک و گویا شکسته ام عشق بورز که برای تو می تپد....

خون عاشقی را با محبت هایت در رگهای خشکم بریز

 و به من جانی تازه ببخش

مرا نوازش کن ...

 مرا آرام کن ...

 بیا و به من بگو که مرا دوست میداری ....


اگر بارها گفته ای باز تکرار کن عزیزم


مرا از دلتنگی هایم رها کن و همیشه در کنارم باش

تا دیگر چشمهایم بهانه تو را نگیرند .

به عشق تو زنده ام ...

 به امید تو نفس می کشم ....

 اگر روزی بخواهی عشق و امیدم

را از من بگیری دیگر مجالی برای زندگی نخواهد بود.

عزیزم تو تنها آرزوی منی ...

 با من بمان ...

عاشقتر از همیشه نیز بمان

 تا من نیز به تنها آرزویم که رسیدن به تو می باشد برسم...

در دریای زندگی به عشق تو

 روبروی امواج خشمگین دریا ایستاده ام ...

 تو که نباشی در این دریا غرق خواهم شد ....

پس بیا و قایق نجات من باش عزیزم .

و مرا در برابر امواج بی محبتی ها و تنهایی ها

نجات بده و تنها سر پناه برای من باش....

در راه رسیدن به تو خیلی سختی ها را کشیدم ...

از همه کس و همه چیز گذشتم تا با تو بمانم

 نمیخواهم تویی که به سختی

به دست آورده ام به آسانی و در یک لحظه مثل

عشق های پوچ این زمانه از دست بدهم ...

عزیزم از تمام دار و ندارم در این دنیا تنها یک قلب کوچک را دارم

 که در سینه ام به عشق تو میتپد ....

با آن باش همیشه و همیشه با عطر نفسهایت خون عاشقی ات کاری کن

قلبم که تنهای تنها برای تو هست به عشق و به امید تو تا ابد بتپد .

قلبم را نشکن که اگر اینبار شکست ...

 شیشه عمر من نیز شکسته خواهد شد....

عزیزم این قلب کوچکم تنهای تنها برای تو میتپد

 من عاشق نیز تنها به عشق تو زنده ام.....

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد