عشق آسمانی

 

 

نظرات 23 + ارسال نظر
نوشین پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ب.ظ http://shaftalookhandeh.blogsky.com

سلام.بابا تو ترکوندی بخدا.خداییش با تبادل لینک موافق نیستی؟

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ق.ظ http://thinkandheart.blogfa.com/

سلاااااااااااااااااااام...
شطورررررررررررررری؟؟؟؟؟
خوفی؟؟؟ خوشی؟؟؟ خوش می گذره؟؟؟
من به قولم جامه عمل پوشوندم :تعجب :پی
آررررررررررررره!!!!!!!!!! درسته!!!!!!!!!!!!
:دی من آپ کردماااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عجب خوش قولم خودم نمی دونستم (قدرمو بدون کم برو پشت سرم حرف بزن :چشمک)
خوب منتظرتم زیاااد...
پس زود باش بیا....
واسه نفر اول یه سوپرایز دارم (فقط هم به خودش میگم...)
یااااالااااا بدوووووووووو منتظرتم عزیزم

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:09 ق.ظ http://thinkandheart.blogfa.com/

ایووووووووووووووووووول
هستی؟؟؟؟؟؟؟؟

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ق.ظ http://thinkandheart.blogfa.com/

منم فدااااااااااااااااااات بشم :چشمک

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ق.ظ

وااااااااااااااااای
چقدر دلم واست تنگولیده بود

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ق.ظ

مااااااااااااااااااااااااااااااه باااااااااااااااااااااااانو

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:12 ق.ظ http://thinkandheart.blogfa.com/

خیلی گلی...........

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:13 ق.ظ

من دلم بیشتر تنگ شده
خدااااااااااااااااااااا.....
راستی بعد از ده یازده :چشمک
بعدش دوازده

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:14 ق.ظ

خدا جونم.........
وای نمی دونی چقدر خوشحالم که الان همزمان داریم کامنت میزاااریم

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ق.ظ

دنیا یکی ماه بانو جونم یکی :بغل

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:16 ق.ظ

اااااااااااااااااااااااااااا....(همه مکسور)
زندگی بدون عشق که معنی نمیده :دی

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:16 ق.ظ

:نییییییییییییییییییش
بیا منو بکش :چشمک

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ق.ظ

تازه یه عشق ابددددددددددددی
یه عشق قشنگ...
وای الان احساس کردم یکی کلمو داره می کنه :دس

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:19 ق.ظ

تو هم که همش پای شیطونی هستی
چیو می خوای به باد بدی؟؟؟ خودم هستم واسه خرابکاری :پی
خدا منم شکلک می خوام اینجااا نداره :گریه

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:20 ق.ظ

راستی مگه قرار نبود تو این پستت به هومن و نسرین بگی کامنتای پستی قبلیه منو بخونن؟؟؟؟؟؟؟

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:30 ق.ظ http://thinkandheart.blogfa.com/

خوب من برم بخوابم که سحر پاشم :چشمک
قربونت برم عزیزم
بای بای

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 ق.ظ

نصفه شبی که سوپرایز نمیدن باشه تا فردااا
فیلن تو کفش باش :چشمک

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 ق.ظ

:دی
باااااااااااااااای

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:35 ق.ظ

حالا که تو سوپرایز می خوای منم شکلک
می خوووووااااام :گریه

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:36 ق.ظ

سوپرایزت رو دادم بپر چک آف (به کسی هم نگو)

هدیه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:40 ق.ظ

خوب برو بخون دیگه سوپرایزت اونجاست البته این یه بخششه :چشمک

جاوید جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:26 ق.ظ

بیا آشتی بکن با من!!

بیا یکبار صدایم کن

ببینم چشمهای پر ز اشکت گفته ایی دارند؟

مگر از من تو می شرمی؟

بگو حرف دلت را

ای عزبز من

تو میدانی

هنوز هم من چه سانت دوست میدارم!

رها کن

این همه دوری

غبار کینه را از سینه ات پاک کن

تو بگشا گوش

قلب با صفای تو چه میگوید؟

نگاه کن

چشم های پر ز اشک تو چه میجویند؟

تو باور کن مرا

و حرفهای گفته من را

قسم بر آسمان صاف و روشن

ای عزیز من

ببین یکبار صدایم کن

کی میگوید که تو من را نمی خواهی؟؟

تو بگشا لب

تو غیر از من کسی را دوست میداری؟

رها کن کینه توزی ها

بیا حرف مرا گوش کن

بیا آشتی بکن با من!

تو ای نزدیکتر از هر کسی با من

بگو از من

هنوز هم شکوه ایی داری؟؟

تو ای برگشته از من

باز آ سویم

نگاهی کن به چشمانم

به هر یک قطره ایی اشکم

تو خواهی دید که میگویند:

هنوز هم شکوه ایی داری؟؟!!

بیا اینجا

ببین

آغوش من باز است برای تو

به روی چشم من جای تو بود و است میدانی؟؟

هنوز هم در نفس هایم

بوی عطر تو پیداست

هنوز هم از میان قلب من

آید صدائیکه ترا گوید

بیا ای نازنین من

هنوز هم جای تو اینجاست!

مگر کس با رفیقش قهر میگردد؟؟

عزیز م تو هنوز

معنی دوستی را نیمدانی؟؟

کلام آشتی را تو نمیدانی؟؟

بیا یکبار صدایم کن

که از تو یک اشارت

به فرق سر دوش از من!!!

ببینم چشمهای پر ز اشکت گفته ایی دارند؟؟..........

گلی دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:46 ب.ظ

چرا خالی می بندی که ۹۹ سالته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد