چگونه بنویسم ...

 

خدایا احساس در هم شکستگیم را چگونه بنویسم؟

کدام قلم آتش قلبم را تاب می آورد؟

تا کجا صبر؟

چگونه بعد از او تاب بیاورم؟

خدایا بدون قلب چگونه زندگی کنم؟

مگر جز قلب مهربانش

 مگر جز تکیه گاه سینه اش چیز دیگری می خواستم؟

مگو که زیاد می خواستم که بخشندگی صفت توست.

دل صد پاره ام را

به دست کدامین بندزن بسپارم که بسازدش؟

او را در کدامین قمار سخت

وپای کدام میز نفرین شده باختم که نفهمیدم؟

مگر به ماندن قسم نخورده بود؟

چشمان کدام بی محبت نتوانست

 کلبه کوچک عاشقیم را ببیند؟

چرا خانه محبتم خراب شد؟

چرا رفت و همه چیزم را با خود برد؟

 

نظرات 6 + ارسال نظر
نسرین شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ب.ظ http://www.nasijoon.blogsky.com

سلاممممممممممم! خوبی بانو جوونم! الهی فدات بشم برگشتم با یه روحیه مضاعف(موچ)! دلم واستون یه ذره شده بود! منو ببخش ولی بعدا همه چیزو برات می گم گل گلی من! دیدی همه چیزو درست کردم اونم فقط با دوروز نبودنم! موچ! بغل!

نسرین شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام بانو جوونم! تو با من قهری؟ چرا جواب نمیدی؟ دلم برات تنگیده!

هدیه یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ق.ظ

اووووووووووووووووول.......
سلااااااااااااااااااااااام....

هدیه یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:22 ق.ظ

بانو جووونم دلم خیلی واااست تنگه؟؟؟
آخه کجاااااااااایی؟؟؟؟
دوست دارم... وای نمی دونی چقدر حااالم بده... ای کاش بودی...
:گرررررررررررررررریه

یکی یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:55 ب.ظ http://dige.iranblog.com

عزیزم اگه رفت قسمت تو نبود فکر نکن
می دونم نمیشه من خودم بدترم اما سعیمو می کنم مطمئنم همونطور که اون دلش اومد بره تو هم میتونی فراموشش کنی
هم سخت و هم آسون

کلاغ سیاه یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:44 ب.ظ http://www.bitooo.blogfa.com

سلام ببخشید سر زده اومدم چکار کنم دیگه آخه کلاغم
کلاغستان شمارو فریاد میزنه...بیا
بیا که کلاغ سیاه کلاغستانشو گل بارون کرده...
منتظر حضور مهربانتانم می مانم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد