یک نفر از دور می آید

یک نفر از دور می آید  

یک نفر دارد سکوت مبهم این کوچه را با گامهای خود می آشوبد

یک نفر دارد فضای کوچه را با عطر خود آغشته می سازد

با قدمهای بلند و نرم

با نگاهی سرکش و مغرور

ای نفس های شکسته، ای طپش ها      

ای تن سرشار خواهشها       

 ای تمامی ترجمان بازگشت او

ای دل بی تاب و نا آرام       

 لحظه ای ، آرام

کاش هرگز او نمی آمد            

کاش هرگز سایه او را نمی دیدم

کاش راه کوچه ما بی انتها بود              

 کاش هرگز ضربه پایش سکوت کوچه ما را ناگه نمی آشفت

کاش چشمانم تن بیگانه او را نمی پایید

                                               کاش او هرگز نمی آمد.../

.

.

.

همه جا سکوت بود

 

و دنیا چون همیشه ...

 

هوا هم ناجوانمردانه سرد

 

و او تنها مرا می خواند

 

و من خسته

 

دست و پا بسته

 

دل شکسته

 

افکاری از هم گسیخته

 

زنجیر زندگی از هم گسسته

 

خواندمش...

 

سلام بر اولین و آخرین عشق

 

سلام

 

سلامم را تو پاسخ گو

 

....

 

زندگی با تو برایم چون آب

 

و بی تو چون سراب

 

با عشق تو داغ

 

و بی عشق تو ...

 

با حضور تو گرم

 

بی حضور تو سرد

 

با نگاه تو ...

 

و من تا همیشه تو را ستودم

 

بیدان مجنون را قسم که سایه سار حضور تو بودند

 

و اقاقی ها را شاهد

 

که غنچه هایی از عشق به زیر پایت شکفتند

 

و دنیای بی وفا را متهم

 

که در دادگاه ما شهادت دروغ داد

 

و عشق تو را پوچ دانست

 

و ما را به هیچ و پوچ بر دار زندگی اعدام کرد

 

 و حال می گذرد آن روزها

 

و تو هنوز هم صبای منی

 

و اولین و آخرین عشق

 

پس از یاد ببر روزهای تلخ را

 

و به خاطر بسپار که زندگی همیشه زیباست

 

حتی اگر تو را بر خود دار زند

 

اما مرا از یاد ببر ...

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
باغبون پیر پردیس عشق شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:30 ق.ظ http://www.pardiseshgh.blogsky.com

دوست عزیز سلام ... وبلاگ بسیار زیبا و جذابی دارید ... مجموع عبارتی که در وبلاگ پردیس عشق می آید هدیه است ناقابل اما ارزشمند به تمام دوستان خوب خودم ازجمله شما ...عبارت درج شده در ا ین وبلاگ مجموع گل واژه هایی است که توسط دوستان برای من ارسال می شود

[ بدون نام ] شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:50 ب.ظ

با سلام و ادب از اینکه از وبلاگ من د یدن کرد ید بسیار سپاس گذارم.در ضمن از وبلاگ شما هم دیدن کردم بسیار طراحی زیبائی دارد .به شما تبریک می گویم .آرزوی سلامتی برای شما و خانواده شما را دارم .
آمدید به وبلاگ من خوش آمدید
آمدید به خانه من خوش آمدید
از آمد نت اگر خبر داشتم
در زیر پایت گل سمن میکاشتم
از آمدنت اگر خبر داشتم
در زیر پایت نقش قالی میگذاشتم*

باغبون پیر پردیس عشق یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.pardiseshgh.blogsky.com

باغبون پیر پردیس عشق یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.pardiseshgh.blogsky.com

دوست عزیز سلام
شعر واقعا زیبا و جالبی بود.... از اینکه باغ این باغبون پیر را با حضور پر سر و صدا و سبز خود گرم می کنید ممنونم ... این باغبون پیرخوشحال میشه گل واژه یاد شما را در این باغ هزار گل آبیاری کند.... منتظر کلمات قصار، عکسهای زیبا و یادنامهیتان هستم. موید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد