عشق نادیده من

           

 

 

اگر همه کلمه ها با من قهر کنند

 

 اگر هیچ خودکاری با من همراه نشود

 

 اگر شب ستاره هایش را از من پنهان کند

 

 اگر ماه دیگر قدم در اتاقم نگذارد

 

 اگر درختها و گلها عطرشان را از من دریغ کنند

 

 تاب می آورم و صبوری پیشه می کنم

 

اگر آسمان جای خود را با زمین عوض کند

 

 اگر دریاها سنگ شوند و کوه ها آب

 

 اگر جنگلها یخ بزنند

 

 و پرنده ها بالهایشان را در بیشه های ناپیدا جا بگذارند

 

 و پرواز چیز غریبی بشود

 

 عنان صبر را از دست نمی دهم 

 

نمیدانم اگر یک روز صبح چشم هایم را

 

 به امید دیدن تو نشویم چه باید بکنم

 

نمیدانم اگر تو را نبینم باز هم این باغچه کوچک

 

 این پونه هاوریحانها و

 

 اینه کوچکی که روی تاقچه است زیبا جلوه میکند

 

نه بی تو قطار هایی که در باران می گذرند

 

قطعات عمر مرا باخود می برند

 

ایا پلکان کهنه روزی مرا به تو خواهند رساند

 

ایا این حصار  دیوانه سر انجام کنار می رود

 

ایا من پراکنده شدن نور را د شبستان خیام خواهم دید

 

دور از تو لبها و لبخند.چشمو تماشا   زیبا نیست

 

دور از تو دفترچه خاطرات من خواندنی نیست

 

اگر تو نبودی و عشق نبود از چه چیزی باید می نوشتم

 

جهان با عشق تو دیدنی  می شود

  

" ای که به یاد تو خوابهایم پر از تمشک و رنگین کمان است!

 

 حتی اگر به اندازه یک سر سوزن دوستم داشته باشی

 

هرگز از تو جدا نخواهم شد "

 

 

دوستت دارم ای امید زندگی ام

 

 

ساعت هاست که در فکر توام

توی این خلوت تاریک و خموش

قلمی در دستم که به غمگینی من افسرده ست

و من اینجا تنها به تو می اندیشم

به تو که دورترین عشق و امیدی بر من

به تو که حسرت یک دیدار را بر دلم حک کردی

شاید این من غلطم یا غلط پندارم

که مرا می خواهی

اما تو بدان عشق  نادیده من

من همیشه دوستت دارم.....


 

نظرات 6 + ارسال نظر
باغبون دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:03 ق.ظ http://www.pardiseshgh.blogsky.com

دوست عزیز سلام .... به حسن سلیقه شما تبریک می گویم بابت پست هایی که انتخاب می کنید.... وبلاگ پردیس عشق هر روز آپ می شود ... خوشحال می شوم سر زده و نظر دهید.

سیاوشی(عاشقانه ها) دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:23 ب.ظ http://arezoo62.mihanblog.com

سلام دوست خوبم قشنگ و زیبا بود............
شاد باشی و پایدار.........

پینه دوز دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:55 ب.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

گرت هواست که معشوق نگسلد پیوند

نگاه دار سررشته را تا نگه دارد

راستی چه خوب می نویسی پس همیشه فقط برای او

بنویس

[ بدون نام ] دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:37 ب.ظ http://jamaltaher.blogsky.com

mahe roshan miane akhtaran penhan nemimanad

miane shakhehaie gol masho penhan ke peidaei

۳۰۰۵ یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.pooya3005.blogsky.com

بگذار به چشمان تو عادت بکنم
در خلوت خود تو را عبادت بکنم
حالا که خدای من شدی باور کن
حق است اگر به تو حسادت بکنم

افسانه نویس گمنام شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:54 ق.ظ

آنگاه که بی تو می خوانم آنچه تو نوشته ای ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد