ماه خاموش

        

 

پشت کدامین لحظه بن بست جا ماندی تا ببینی

 

دختری اینجا می خواست در تنهایی خویش

 

 آسمانش را با تو قسمت کند ؟

 

وسعت آسمان تو آنقدر بزرگ بود که

 

حتی تجسم آسمان کوچک من در آن گم شد .

..

هیچ کس ندانست در بی پناهی شبهای تاریکم

 

چگونه قلبم پر از احساس وآسمانم پراز ستاره بود...

 

و من چقدر بر حقیقی بودنش برخود میبالیدم...

 

اما !

شاید که دیگر مهم نیست

 

که از تو گلایه کنم

 

دیگر از خدایم هم نخواهم پرسید

 

که چرا سهم من از این همه

 

سکوت و گذشت وسادگی ...

 

چیزی جز سرکوب غرور

 

سنگسار احساس

 

و منطقهای بی دلیل نبود؟

 

من میروم تا

 

 در پس ستارگان خاموش خویش گم شوم

 

بی آنکه تو را در آسمان کوچکم گم کنم...

 

و دیگر هرگز

 

از تو نخواهم پرسید

 

که چــــــــــــرا

 

وسعت آسمان تو

 

آنقدر بزرگ بود که حتی

 

 تجسم آسمان کوچک من در آن گم شد؟

 

دیگر هرگز

 

نخواهم پرسید :

 

چرا ...

 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
مانی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:25 ق.ظ http://royayezendegiyeman.blogsky.com

سلام. من تو وبلاگم یه مسابقه خاطره نویسی راه انداختم. واسه تون مقدور هست تو پست تون آدرس پست مسابقه من رو بگذارین که آدمهای بیشتری بتونن توش شرکت کنن؟
منثظر نظرتونم و خوشحال میشم.
http://royayezendegiyeman.blogsky.com/?PostID=292

پیمان سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:03 ق.ظ http://gharibeyegharib.persianblog.com

سلام. خوبید . من نمیدونم چی بگم. جوابی برای این جور سوالها پیدا نکردم. شاد باشی.

مت سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:50 ق.ظ

سلام ای بهترین که به ماه نگاه میکونی و مینویسی.وقتی که به حرفات گوش میکونم و میاندیشم در میابم که هیچی نیستم در برابر افکارت و ان دل مهربانت . ای بهترین بهترینها.

سحر سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:14 ب.ظ

:)

ابشار چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ق.ظ

دیگر هر گز نخواهیم پرسید چرا ........................؟

آبشار چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ق.ظ

دیگر هیچ وقت نخواهیم پرسید چرا................؟

mat پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:55 ق.ظ

dar tarikhe 4.11.85 bozogtarin eshteba ro anjam dadam . nabayad hata 1 roz ham az didanesh ghafel mishodam .ahed karde bodam hamishe va harjai va dar har sharayeti ba o basham man tekyegah o bodam o khaham bod va o ham vafadartar az man . o sabet karde bod . kash man ham sabet mikardam. o shayeste tarin vafadartarin masomtarin va paktarine. o mesle ab zolal o pak e . in akharin bary bod ke man tanhash mizaram . ghasam be o ke mara bebakhashad haman tori ke hamishe bakhshide. ghasam ke digar hata sanieiay bedon ham ghadam az ghadam bar nakhaham bardasht. ghasam be mato pat..

افسانه نویس گمنام جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:53 ق.ظ

وقتی رفتم فکر کردم دیدیم که چند شب پیش به وب اومدم و یادمه ۳- ۴ شب اومدم که نظر هم گذاشتم.
این هم زیباست مثل همیشه
گل همیشه بهارم

قاصدک مسافر دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.passengerdandelion.blogfa.com/

_____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############
____#################################
______###########..دریا....###############
_______#############################
________###########################
__________### وبلاگ زیبایی داری..........######
___________*###موفق و پیروز باشی.....#####
____________*###به ما هم سر بزن ######
_____________*################
_______________#############
________________##########
________________*########
_________________######
__________________####
__________________###

دکتر مهر افشار سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:50 ق.ظ http://www.3sx.blogsky.com

سلام خانم واقعاْ عالیه بلاگتون حرف نداره به من هم یه سری بزنین خوشحال میشم...؛:؛:؛:؛:؛:::؛؛؛؛:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد