تک ستاره آسمونم

   

 

میدانی چگونه دوستت دارم؟

 

مثل احساس بعد از دعا !

.

.

.

دوری از تو چه ناگوار است

و من در حسرت دیدار تو ...

با تمام وجود فریاد می زنم فریاد ....

.

.

.

عزیز من

درکم کن!

من تمام تو را دوست دارم...

از چشم ها تا پاها

تا ناخن ها

تا درونت

و تمامی آن روشنایی را

که با خود داری

آزارم نداده ای


فقط در انتظارم گذاشته ای

.

.

.

رنجی نبردم عزیز من


تنها انتظارت را کشیدم....

.

.

.

ساعت هاست که در فکر توام

توی این خلوت تاریک و خموش

قلمی در دستم که به غمگینی من افسرده ست

و من اینجا تنها به تو می اندیشم

به تو که دورترین عشق و امیدی بر من

به تو که حسرت یک دیدار را بر دلم حک کردی

شاید این من غلطم یا غلط پندارم

که مرا می خواهی اما تو بدان نازنینم محبوب

من همیشه دوستت دارم.....

.

.

.

زندگی را با تو میخواهم ...

خنده های دلنشین را

 بر لبان گرم تو می خواهم

جز تو هرگز با کسی از امید

امروز و فردا نخواهم گفت....

زندگی را با تو می خواهم

زندگی بی تو سراسر درد و اندوه است

زندگی را با تو می خواهم

زندگی را در کنار تو می خواهم

با تو می خندم

با تو می گریم

آه

آرزو دارم

روزی نیز سر بر زانوی تو بمیرم .

 

 

تک ستاره آسمون قلبم

بیا !

این روزها پنجره ی خیس نگاهم را

 رو به کوچه باغ معطری باز می کنم

که نسیم مهربان لبخندت را انتظار می کشد ...

و وقتی دانه های امید را

 برای پرندگان آرزو می ریزم ...

التماسشان میکنم تا دعا کنند

 تو بیایی ....

عاشق تر از همیشه ....

تو نیستی و بوسه هایم بر قاب یادت ؛

 اشک می شود...

 تا ترانه ی سکوتم با شکستن بغضی تلخ ؛

 آهنگین شود ...

 

مهربانم!

هر بار که با خواندن نام زیبای تو

 تکه ای از احساسم آتش می گیرد

 می فهمم

 این درد آنقدر بی درمان شده که

 امیدی به شفایش نیست

 .

.

.

من از گذشته خفته خود می ترسم .

 من از پرکشیدن حال می ترسم .

 من از فراموش شدن می ترسم .

 ترسم از اینکه بیدار شوم

              و دریابم که تو رفته ای.            

        


نظرات 4 + ارسال نظر
موسی چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:16 ب.ظ http://moosakalim.mihanblog.com

سلام
بسیار زیبا و دوست داشتنی نوشتی
همه نوشته هات زیبا بودن ولی پنجره خیس نگاه ترکیبی عالی و بود زیباترش خواهیم دید
فرصتی باشد اگر

پسر سیاه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:15 ب.ظ http://man-to-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی
منم اشنای دیروز و غریبه امروز
نیازمند سلامی از یک دوست که در ذهن من است اما فراموش شده اویم
کاش این کاش ها به اصل تبدیل می شد .
قربانت
هستم اگر تو باشی

هیجان دات کام چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:42 ب.ظ http://hayejan.com

با سلام ( انجمن هیجان دات کام)
از شما دوست عزیز دعوت میکنم در بحث و گفتگو های ما شرکت کنید...
موضوع فعلی انجمن بحث در مورد ازدواج و ازدواجهای اینترنتی
آدرس انجمن
http://www.hayejan.com/modules.php?name=Forums

منتظر حضور شما هستیم با تشکر

فاطمه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ب.ظ http://WWW.KHAZANETARIK.BLOGFA.COM

سلام
عزیزم اصلا نگران تنهایی نباش چون هر قدر هم که تنها باشی خدا رو داری

امیدوارم که از تنهایی هم زود خلاص بشی

به من هم سری بزن
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد