پرنده ی کوچک قلبم ...

خواهی که  جهان در کف اقبال تو باشد 

 خواهان کسی باش که خواهان تو باشد

.

.

.

روزی گل به پروانه  گفت:

 

 تنهایم نگذار

 

 پروانه گفت :

 

نمیذارم تنها بمونی تا ابد در کنارت خواهم بود

 

 امروز اون گل تنهاتر از قبل شده

 

 و پروانه دیگر توان پرواز ندارد 

 

 بالهایش از غم گل شکسته

 

 پروانه از غم گل خواهد مرد  

 

.

.

.

 

من پری کوچکی را می شناسم که در اقیانوسی

مسکن دارد و دلش را در یک نی لبک چوبین

می نوازد آرام آرام

 .

.

.

روزی پرواز کردن را خواهم آموخت

 و من چشم به راه آن روز میمانم

و آن روز با تمام وجود پرواز خواهم کرد 

              

وقتی قدم به کاشانه ی قلبم نهادی

ویرانه ی این قلب شکسته را

 امیدی تازه بخشیدی

وقتی طنین صدایت

 کاشانه ی قلبم را پر کرد

روزگار خاکستری و شبهای تاریک و خموش زندگی

 و لحظه های تلخ عمرمرا از یاد بردم

وقتی چشمانت را که به وسعت دریا بود

و به پاکی وزلالی آب بود

 به من دوختی ولبهای زیبایت

 برایم سخن گفت

زندگی ام رنگ تازه ای به خود گرفت

 و تازه توانستم

امید را به گونه ای نو معنا کنم.....

آری

 پرنده ی کوچک قلبم

زندگی در کنار تو

 و در رویای تو بودن برای من زیباست

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
یارپیـز دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام
رو وبلاگ های به روز شده دیدمت و کامنت زدم بدونی خوندم.
شاد و سلامت باشی ، انشاا..

یارپیـز دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام
رو وبلاگ های به روز شده دیدمت و کامنت زدم بدونی خوندم.
شاد و سلامت باشی ، انشاا..

شیوا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:44 ب.ظ http://sheved.blogsky.com

عزیزم غصه خوردن هم یه دوره طبیعی از زندگی آدمه نمی تونم بگم غصه نخور چون لازمه ! من خودم روزای خیلی بدی داشتم خیلی خیلی بد . هر کس فکر می کنه که غم خودش فقط غمه و مال دیگران هیچه . همه اینا رو منم می دونم . ولی سعی کن روزای خوبت رو خودت بدست بیاری ... چون فقط خودتی که دلت واسه خودت می سوزه ...

mat دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:00 ب.ظ

parvaneh o gol hame baham misozanad . marg yeki nist ya har do khanad mord ya har do dar kenar ham zendegi khahand kard.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد