در امتداد کدامین حلقه گمشده زمان من و او ما می شویم ؟

در اتاقم

لب این پنجره ساکت کور

- که بخارغم تنهایی من

                            بر دل شیشه ای اش بنشسته -

این چراغ روی میز

ناله ها می کشد از عمق وجود

پر طنین، پر نور

و صدایش کم نور می رسد تا گوش برگ کاغذم !

در اتاقم ، این اتاق سوت و کور

نیست آوایی به جز فریاد نور

پلک هایم هم دگر

                      لب نمی جنبانند

وای من ! آیا در این ماتم کده

جز صدای ساکت این نور

نیست فریادی دگر در کار؟

آه، ساکت ! ای قلم ، ای میز ، ای فریاد نور!

می رسد بر گوشم آوایی حزین از دور

گوشها را می کنم سرشار

از صدایی غمناک، پر طنین، بی باک

از شماتت های یک دیوانه ی شماطه دار

تیک و تاک و تیک و تاک و تیک وتاک ...

.

.

.

از کی می تونستم سراغش رو بگیرم

 از آخرین جدایی

 دیرزمانی گذشته 

بی آنکه مرا نشانی از او باشد

 آشنایان نگرانم می شوند و دشمنان خوشحال

 من در جستجوی غریب خود به دنبال یافتن خود

 وا می مانم در تنهایی و خودی

 که در جایی دیگر غریبانه چون من

و شاید هم در وضعیتی بهتر از من مرا می خواند 

 

در امتداد کدامین حلقه گمشده زمان من و او ما می شویم ؟!

 

  مگر گناه است؟!

برای یکبار.....

ماه را در آغوش بگیر....

و نوازش کن ستاره ها را...

پرده گشا....از چهره....

بگذار دسته گرمه خورشید صورتت را بنوازد...

پایان ده ....

به گریه های دخترکی که...

دلش را زیرا برگهای پاییزی جا گذاشته...

نظرات 2 + ارسال نظر
هستی چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 ق.ظ http://memories-river.blogsky.com

سلام
هیچ وقت دلت را هیچ جا جا نگذار........
موفق باشی
یا حق

آریز شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام عاشقتر از عشق.بدنبال کدامین گمشده واژهها را اینچنین به تکاپو مینشانی.بدنبال آواز کدامین جفت آشیانه های دل را اینگونه به جستجو نشسته ای.(زیباترین حرفت را بگو شکنجه پنهان سکوتت را آشکار کن وهراس مدار از آنکه بگویند ترانه ای بیهوده میخوانی چرا که ترانه ما ترانه بیهودگی نیست چرا که عشق حرفی بیهوده نیست بگذار حتی آفتاب نیز برنیاید بخاطر فردای ما اگر بر ماش منتی است چرا که عشق خود فرداست خود همیشه است.) دوستت دارم برای همیشه به امید آنکه گمشده ام تو باشی. آریز ۲۸/۱۱/۸۵

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد