روز عشق مبارک عشق من

Image hosting by TinyPic

 
با تو هستم تویی که رویت را از من بر میگردانی
 
به چشمانم نگاه کن اشکهایم هنوز خشک نشده اند
 
 از چه میترسی ٬من گناهت را بخشیده ام
 
هنوز آنقدر عاشقت هستم که هیچ کینه ای از تو به دل ندارم
 
 تو را به خدا سپرده ام
 
نه نگران نباش نفرینت نمی کنم
 
برایت دعا ی خیر میکنم دعا میکنم که خدا هم ترا ببخشد وتنهایت نگذارد
 
 دوست ندارم تو هم مثل من طعم تلخ تنهایی را حس کنی
 
 دوست ندارم تو هم مثل من شکستن قلبت را تجربه کنی
 
 پس هرگز نفرینت نخواهم کرد وترا به خدا خواهم سپرد
 
تا در پناه او به زندگیت ادامه دهی .
 
در کنار هر کس وهر چیز که دوستش داری
 
 به چشمانم نگاه کن ٬ آنها را به خاطر بسپار آنها همیشه نگران تو هستند .
 
دلم گرفته و این هیچ بهانه ای نمیخواهد هیچ دلیلی نمیخواهد
 
 یا لااقل من دلیل نمیخواهم!
 
همیشه فکر میکردم چقدر باگذشتی!

تو همیشه به لجبازی های من می خندیدی،

حتی گاهی که از بهانه گیری هایم باید دیوانه میشدی ،باز می خندیدی

و من بعد از عمری ، تازه فهمیده ام که

به چشم یک دلقک به من نگاه میکردی ...

 
نظرات 3 + ارسال نظر
نغمه دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 ق.ظ http://naghmeh.h.mihanblog.com/

سلام
خیلی زیبا بود
موفق باشی

حامد سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.aidinkhazaei.blogfa.com

سلام
ممنون از وبلاگ قشنگت
به منم سر بزن

بابک شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:21 ق.ظ

سلام
چقدر خوبین که همه رو عالی می بینین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد