چگونه فراموشت کنم

 

 

بیشتر از انچه باور کنی قلبم را شکسته اند

ولی تو به من نه خیانت کردی

نه قلبم را شکستی

تو جگرم را آتش زدی

زبانم می گوید به امید روزی  که روزگارت تیره تر از پر کلاغ

تلخ تر از غروب وغمگین تر از دم جدایی باشد

اما دلم می گوید:

به امید روزی که آشیانت بالاتر از آشیانه عقاب

چشم انداز نگاهتزیباتر از بهشت و صد هزار پری  

کنیزت باشند

چگونه فراموشت کنم ...

تو را که از خرابه های هرزگی به قصرسپید عشق  

هدایتم کردی...

که عاشقی بی قرار و یاری باوفا برای خویش ساختی

تواهو بره ای شدی که دوستی

گرگ را پذیرفتی

و برای اشکهایش شانه هایت را

ارزانی داشتی

و با صداقت عاشقانه ات دلش را به درد آوردی

چگونه فراموشت کنم ...

تو را که سالها در خیالم سایه ات را می دیدم

و طپش قلبت را حس می کردم

و به جستجوی یافتنت

به درگاه پروردگارم دعا می کردم

که خدایا پس کی او را خواهم یافت

چگونه فراموشت کنم

تو را که همزمان با تولدت در قلبم همه را فراموش کرده ام

دیگر تمام اسم ها برایم غریبه اند و همه خاطرات مرده اند

دستم را به تومی دهم

 قلبم را به تو می دهم

فکرم را به تو می دهم

بازوانم را به تو می بخشم

و شانه هایم را که دیگر نپرس با من غریبه اند

و تمام لحظه ها تو را میخواهند و

برای عطر نفس هایت

دلتنگی می کنند

چگونه فراموشت کنم

تو را که قلم سبزم را به تو هدیه دادم

تا حتی نوشته هایت نیز

همرنگ نوشته هایم شوند

پیشترها سبز را نمی شناختم

یا بهتر بگویم ...

با سبز رفاقتی نداشتم

سبز را با تو شناختم ولی می خواهم که با یادت

همیشه سبز بنویسم
 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ق.ظ http://www.pichak193.blogfa.com

سلام

دنبال عکس بودم

به اینجا رسیدم ناگهانی

دیر Lodeشد اما خوندم




موفق باشی

دنیا دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ب.ظ http://donyaye-bimani.blogfa.com

سلام... وبلاگ قشنگی داری...

آیدا چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام. متن خیلی قشنگی.

خودت نوشتی؟ می تونم ۱ خواهش کنم؟ اگه زحمتی نست متن برام mil کنی؟

موفق باشی.

مرضیه چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.ojetaskin.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبایی داری اگر خواستی به وبلاگ من سری بزن
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد