فریاد خاموش

 

 

باران که می بارد

تمام کوچه های شهر

پر از فریاد من است

که می گویم
:

من تنها نیستم

تنها ٬ منتظرم
.

تنها . . .

.

.

.

 کسی که من دوسش داشتم رفت

 پس منم لحظه تحویل سال  یه خط واسش دعا میکنم ...

                                                    

 

بی اشک هم می توان پرواز کرد تا سرزمین نقره ای باور یک عشق

بی صدا هم می توان فریادی به بلندای دوستت دارم ها سر داد

بدون نگاه هم می شود از راز درونی قلب سخن گفت...

اما بدون تو نمی شود. . .

نه پرواز کرد نه فریاد زد و نه سخن گفت. . .

 

 


می توان یک شعر بلند بود که خواننده از خواندنت همیشه خسته شود

 یا می توان یک جمله بود که تا همیشه در ذهن دیگری نقش بندد.

می توان فریاد بود که بلند است اما زجر آور و خسته کننده

 و یا می توان آرامش بود که تمام فریاد ها را در خود پنهان می کند.

میتوان از یک کلمه جمله ای ساخت و با آن دلی را شاد کرد

 و یا می شود با همان کلمه کینه ای ابدی را در قلبها شعله ور ساخت


من همیشه برای گفتن اینجا نیستم

 

گاهی هم برای شنیدن می آیم

می بینی سکوتم را!

می بینی درماندگی ام را؟!

می بینی نداشتنت چه بر سر

 فریاد خاموشم آورده است؟!

می بینی دیگر رؤیای داشتنت هم

 نمی تواند تن لرزه های شبانه ام را آرام کند؟!

می بینی هق هق ِ نگاهم چه سرد بر

 دیواره ی همیشه جاودانه ی نبودنت مشت می زند؟!

می بینی؟!...

 و من فکر می کنم

و به یاد می آورم

روزی را که گفت " من هستم،تو هم باش"

نگاهی می کنم

من هستم

اما او...

.

.

.

گوش هایت صدای مرا نمی شنیدند

من فریاد می زدم

این من بودم

سکوت را فریاد زدم

تو نمی شنیدی

چون صدایم عاشقانه بود

دیگر هیچ نمی گویم.

 سکوت ....

 


                 
 

نظرات 8 + ارسال نظر
میم چه پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:31 ب.ظ http://30morgh.blogsky.com

شبیه منی

شازده خانوم جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ق.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

درود
دو جمله هست که باید بگم :
تشکر برای حضورتان درسال گذشته و آرزو برای همراهیتان با وبلاگ شازده خانوم درسال جدید.
سالی پر از هیجان ، شادی و صلح برایت آرزومندم.

یارپیـز شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ق.ظ http://yarpiz.blogsky.com

سلام
بهاری دیگر به شمارگان تاریخ اضافه شد.
آغاز سال 1386 شمسی ، 7029 میترایی ، 3745 زرتشتی و 6757 آشوری بر شما و عزیزانتان فرخنده و مبارکباد.
ساغولون ، وارولون.

آدونیس شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.alad69.mihanblog.com

سلام بانو جان

خوبی عزیز

سال نو رو بهت تبریک می گم امیدوارم همیشه ایام به کامت باشه

خوب نوشتی مثل همیشه

بابای

محمدمهدی توکلی یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.tavakoli.blogsky.com

سلام
خیلی جالبه
اگه با تبادل لینک موافقی برام پیام بذار.

اشگ مهتاب دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ http://daee.blogsky.com

سلام
عیدت مبارک
اینجا خیلی قشنگه...

شادی سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ق.ظ http://www.rangarang1385.blogsky.com

سلام
وبلاگتون واقعا جالبه واقعا
موفق باشید

افسانه نویس گمنام سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:46 ق.ظ

...........
.......
.................................

نقطه می گذارم آنقدر که بتوانی هزاران بار بی نقطه بنویسی
....................................
.............
...........................
بی تو نیز می شود زندگی کرد؛ اما از پیش مرده
بی تو نیز می توان دید؛ اما بی نور
بی تو نیز می شود شاد بود؛ اما بی لبخند
بی تو نیز می توان عاشق بود؛ اما بدون معشوق
بی تو نیز می شود آواز خواند بی صدا

تو معنای زندگی؛ نور چشم و لبخند شادی
تو حقیقت یک عشق و تو صدای هر آوازم

....
نقطه می گذارم
......................
..........
...
پس بشنو از این نقطه ها که برای تو پیامی آورده اند
بشنو بانو .... بشنو

......
هرچه لازم باشد نقطه می گذارم
.............
...
..............................
تو چشم دیدنی
دیدن می خواهی از کسی که چشم ندارد ؟؟؟
.....
.........
و باز هم .................... می گذارم
...................

هزاران بار سکوت و هزاران بار آغازی نو
هزاران بار موج به ساحل دل کوبد بیهوده
بیا با هم فریاد کنیم
...............
......
................
حالا تو فقط یک نقطه بگذار فقط یک نقطه !
یک نقطه سر خط. و آغازی دوباره بی آن که جمله قبلی باشد.
نقطه سرخط بانو.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد