همچنان تنها

 

 

بوسه بر عکست زنم

ترسم که قابش بشکند

قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است

بوسه بر مویت زنم

ترسم که تارش بشکند

تارموی توست اما ریشه ی عمر من است

 

 


بی اختیار می روم

نمی دانم به کجا

تنها می روم با قد مهای تنهایی

چه هوایی ست

دلم هوای تورا دارد

نه هوای بارش

نه هوای آسمان

فقط هوای تو را دارد

می دانی چه دردیست

تنها در کوچه پس کوچه های شهر قدم زنان

تنها با یاد تو

تنها با یاد تو کنارت قدم زدن

تنها با یاد تو دستانت را فشردن

تنها با یاد تو سر به روی شانه هایت گذاشتن

آه...

همه شان را دوست دارم

ابری که می بارد

برفی که می رقصد

کوهی که می ماند

آفتابی که می تابد

همه شان را دوست دارم

اما

با تو بودن را دوست تر دارم

حتی اگر همه اینها نباشد

تو که باشی کنارم

تمام دنیای منی

همچنان تنها

زیر بار نگاه ملامت ها

در کوچه پس کوچه های برفی

قدم می زنم

تنها با یاد تو

با یاد چشمانت

 

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق تنها چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ق.ظ http://fozolebahal.bloga.com

سلام دوست عزیز خیلی وبلاگ زیبایی دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد