آمده ام حرفی بزنم

 

وقتی که عاشق شده اید نگویید:

"خدا در قلب من جای دارد." 

 بگویید:

"من در قلب خدا جای دارم."
 


آمده ام حرفی بزنم


 
روحم مانند دوستی می ماند که در روز های سخت

به من آرامش می بخشد و هنگامی که زندگی ام سرشاراز درد

 و رنج می شود دلداری ام می دهد.

هر کس که با روح خود دوست نباشد دشمن مردم است.

مرگ در انتظار کسی است که با خود در جنگ باشد.

چرا که زندگی از درون آدمی می جوشد ونه از بیرون.

آمده ام حرفی بزنم و حرفم را خواهم زد.

 حتی اگر مرگ هم از گفتن بازم دارد

 فردا آنرا بیان خواهد کرد.

چرا که فردا هیچ رازی را

 در دفتر خلقت ناگفته نخواهد گذاشت.

 آمده ام تا در شکوه عشق ونور زیبایی زندگی کنم.

بنگریدم که چطور زندگی می کنم و کسی را یارای آن نیست

 تا از زندگی ام جدا کند.

اگر نابینایم کنند

 به ترانه عشق وآهنگ زیبایی و شادمانی

گوش دل خواهم سپرد.

اگر ناشنوایم کنند شادمانی را در لطافت نسیمی خواهم جست

 که خود رایحه زیبایی است و نفس پاک عاشقان.

 و اگر هوا را هم از من دریغ کنند

 با روح خود زندگی خواهم کرد.

چرا که روح من دفتر عشق است وزیبایی.

بخاطر مردم آمده ام و می خواهم در میانشان باشم .

آنچه امروز من به تنهایی انجام میدهم

فردا در میان خیل مردمان بازگو خواهد شد.

و آنچه اکنون به تنهایی می گویم

فردا مردمان بسیاری خواهند گفت.
 
برگرفته ازکتاب اشک ولبخند نوشته جبران خلیل جبران

نظرات 4 + ارسال نظر
نسی جوون چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ب.ظ http://3friendly.blogfa.com/

به نام خدا
سلام سوفیا جوونم! خوبی؟
سال نو مبارک....! سوفیا جوون خیلی زود بیا اینجارو بخون...!
http://3friendly.blogfa.com/
بعدا درمورد نوشتت نظر میدم! دلم خیلی واست تنگه!

غریبه آشنا ( میثم) چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام ؛
فکر میکنم نمیشناسیم ؛ حقم داری

سوفیا ؛ اومدم واسه خداحافظی
دیگه بر نمیگردم ؛ تو هم یه مدت نبودی ؛ امیدوارم مساله خاصی نبوده باشه ؛

به وبلاگم نیا چون هیچ نظری و تایید نمیکنم
نمیخوام هیچ دلیلی برای برگشتن داشته باشم
----------------------------------------------------------
مراقب خودت باش

زیر آسمون خدا سربلندی کن و بندگی
-----------------------------------------------------------
تو که تنها نمیمونی ؛ منه تنهار و رها کن

به رسمه همیشه یا علی
و


خدا نگهدار

اکبر پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ http://akdi.blogsky.com

سلام
یه وقتهایی میومدم الان همین جوری گذرم به اینجا افتاده امیدوارم از تنهایی در اومده باشی.
بیشتر نوشته های جبران رو دوس دارم و خوندنی هستند اینم همین طور.

وحید هستم یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ق.ظ http://ghesmateman.blogsky.com

اومده بودی حرفی بزنی ....

دختری که هیچ کس و جز او نداره !!!

سلام ...

وقتی گریه میکنی تو هم گلوت درد میاد ...

ناراحت نباش همه اینطورین ...

غم مال نگفتنه ... شادیهاتو فریاد بزن ...

فقط اومده بودم حرفی بزنم ...

نمیگم به من سر بزن ... اصلا واسم مهم نیست ...

فقط و فقط ... غصه نخور دیوونه ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد