به پای که سوختی ای دل

به امید روشنی سوختیم و غافل ماندیم

 از خاکستری که دیگران را از وسوسه روشنایی خواهد انداخت .

 اکنون آیا دلی برای سوختن و

 روحی برای روشن نمودن سراغ دارید ؟

کاش به قدر و حد همان روشنای سوختنمان

 قدر نهاده می شدیم و کاش قدر می نهادیم

 به سوختگانی که به خاطر روشنی دل ما سوختند .

 

خاموشم...

    مثل هر شب ...

 مثل همیشه...

 و دیواری که  میدهدم گوش ...

  هرشب...

هر روز

 بر دیوار قاب عکسی دارم

قاب عکس محبوب

که مرا می بیند

قطره اشکی که در گوشه چشمم نمی شیند

      و اتاقی بس سرد!...

    و دلی پر. از درد

 همه ی حرفهای من و دیوار...

 آه...

     سکوتی بیش نبود در قیر شبانگاه...

نظرات 13 + ارسال نظر
س ا م چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.mimiram-barat.blogsky.com

سلام عزیز وبت عالیه موفق باشی

اشک ماه چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.ashkemaah.blogfa.com

سلام بانو جان خیلی خوشحال شدم نظرت را دیدم عزیز آمدم بگم نه نام کار بری و نه پسورد شما عوض نشده در وبلاگ گروهی بعد از نام بلاگ اشک ماه همون نام کار بری و پسورد را وارد کن.

اشک ۱۵۸ و اشک ۱۷۳ را ۱۰۰٪ بخون نظر هم بده

قاصدک جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ب.ظ http://kolbeyeentezar.blogfa.com/

سلام رفیق مطلب خیلی زیبایی بود
موفق باشی
راستی به کلبه ی حقیرانه ی من هم سر بزن
منتظرم

آدونیس جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.alad69.mihanblog.com

سلام بانو خوبی

یه مدت کمتر وقت می کردم وب دوستانم برم وقتی به وب شما امدم یه حس دیگه داشتم نوشته هات به نظرم یه تغییری کرده دلیلش رو نمی دونم شایدم اشتباه می کنم اما بیشتر از خوندنشون لذت بردم

مواظب خودت باش

بدرود

یارپیـز جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ب.ظ

:-)

غریبه آشنا شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام

بی خیال حرفی ندارم

فقط خواستم ببینم هستی یا نه

به رسمه همیشه

یا علی

مرضیه و محمد شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:27 ب.ظ http://msky22.blogsky.com

سلام.خوب هستید.ممنون از محبت شما.ما آپ هستیم سر میزنید؟

حسین یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ

مرا که با تو شادم پریشان مکن
بیا و سیل اشکم به دامان مکن
بیا به زخم عاشقان مرهم
دل مرا یکدم ز غم رها کن


..................................................................
نمی توانم سخن نگویم
اگر بپر سد کسی ز حالم
فلک به سنگ کینه ها
شکسته قامت مرا
مگرچه کرده ام خدایا؟
شکسته سر شکسته پا
زیار اشنا جدا
کنون کجا روم خدایا؟

.........................................................


سلام .خوبی
شبت ستاره بارون .
لظت بردم.شاید روزی منم صندوقچه دلم رو باز کنم . امیدوارم بهشه داخلشو .................

از وبلاگ من دیدن کن و البته نظر یادت نره.من خیلی دوست دارم که با هم تبادل لینک کنیم.نظرت چیه؟منتظر جوابت هستم.

بای تا های

[ یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ

حسین یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ http://www.eskan.blogsky.com

مرا که با تو شادم پریشان مکن
بیا و سیل اشکم به دامان مکن
بیا به زخم عاشقان مرهم
دل مرا یکدم ز غم رها کن


..................................................................
نمی توانم سخن نگویم
اگر بپر سد کسی ز حالم
فلک به سنگ کینه ها
شکسته قامت مرا
مگرچه کرده ام خدایا؟
شکسته سر شکسته پا
زیار اشنا جدا
کنون کجا روم خدایا؟

.........................................................


سلام .خوبی
شبت ستاره بارون .
لظت بردم.شاید روزی منم صندوقچه دلم رو باز کنم . امیدوارم بهشه داخلشو .................

از وبلاگ من دیدن کن و البته نظر یادت نره.من خیلی دوست دارم که با هم تبادل لینک کنیم.نظرت چیه؟منتظر جوابت هستم.

بای تا های

سمیرا یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام
امیدوارم خانم ماه یک انسان به معنای واقعی بیابید که شما را از تنهای بیرون بیاورد
من هم دختری هستم با اینکه ازدواج کرده ام خیلی تنها هستم البته من تنهایی از نظر چیز های دیگر منظورم می باشد
من خیلی دوست دارم با شما دوست شوم البته اگر من را لایق بدانید
قربان شما سمیرا

ایلیاد دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ق.ظ http://paramour1967.blogfa.com

سلام
از آشنائیت خوشحالم.
متنت خیلی قشنگه واقعاْ به دلم نشست
سر فرصت همه مطالبتو میخونم و برات نظر میزارم

میلاد (دلشکسته تنها) سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ق.ظ http://www.miladmehr.blogfa.com

سلام دوست من.
خوبی؟
وب زیبایی داری .خوشم اومد.

من هم هیچ کس رو ندارم.تنهای تنهام.
بهم سر بزن.خوشحال می شم.

منتظر حضور سبزت هستم.
الهی قلبت هیچ وقت درد نکنه.
شاد باشی و سربلند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد