من ...

 

 

خورشید پرتوان می تابد

و من...

در تاریکی اندیشه های تلخ خود، درمانده ام!


نظرات 7 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ق.ظ http://philsoofkoochooloo.blogsky.com/

میشه خورشید شد...میشه سعی کرد مثل خورشید شد...

ولی اگه ستاره هم هستی میتونی ستاره ی نورانی ای باشی... نه در اندیشه های تلخ ... با نور

و سلام به بانوی ماه
من عاشق ماه و مهتابم
آهنگ وبلاگتم خیلی قشنگه... و چندبار دیگه هم اینجا اومدم
خوشحال شدم دیدمت
شاد باشی
حق نگهدارت

کاوه پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام.روزتون بخیر.وبلاگ جالبی دارین.ذوق هنریتون خوبه.من از وبلاگتون خوشم اومد.اینو بدونین که سرنوشت آدما اندیشه ی اوناست.امیدوارم در مقابل دنیا هیچوقت کم نیاری.موفق باشی.

پویا جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:42 ق.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
خوبی؟
من نمیدونم چند بار باید بگم این بکگروند رو بر دار ملت کور میشن تا بخونن

معمار رو یاها یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ق.ظ http://dreamsarchitect.blogsky.com

سلام...
هیچوقت نا امید نشو...
درماندگی از کارهای شیطانه...
به خدا توکل کن...
ایشالا که کارات درست میشه...

آیلین یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ق.ظ

ُSalam Banoo e man ,khoubi gola?
webloget zibast va por az etelaate mofid.Vali azizam say kon shad bashi in shadi ro az khodet nagir,midounam sakhti izad keshidi vali hameye ensana moshkel daran in ke zanoo gham baghal begiri dorost nist ba in hame zoghe honari va movafaghiyatat dar tahsil va zendegi hamishe shakere khoda bash va say kon baraye khodet talash koni va be shadi beresi.
Midouni ke cheghadr dooset daram Mahe man:x miboosamet azizam,shad bashi

خراباتی یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ق.ظ http://www.nasimetanhaayi.blogfa.com

خدا رو میخوام نه واسه اینکه ازش چیزی بخوام

خدا رو میخوام نه واسه مشکل و حل غصه هام

خدا رو دوست دارم نه واسه جهنم و بهشت

خدا رو دوست دارم نه واسه زیبا و زشت

خدا رو میخوام نه واسه خودم که باشم یا برم

خدا رو میخوام نه واسه روزای تلخ اخرم

خدا رو میخوام نه واسه سکه و سکوی و مقام

خدا رو میخوام که فقط تو رو نگه داره برام

خدا رو دوست دارم واسه اینکه تو رو بهم داده

خدا رو دوست دارم چون عاشق بودن و یادم داده

خدا رو دوست دارم چون عاشقا رو خیلی دوست داره

خدا رو دوست دارم چون عاشقو تنها نمی ذاره

خدا رو دوست دارم واسه اینکه تو رو بهم داره

خدا رو دوست دارم واسه اینکه حواسش با منه

خدا رو دوست دارم اخه همیشه لبخند میزنه

خدا رو دوست دارم واسه اینکه منو تو با همیم

خدا رو دوست دارم که میدونه ما عاشق همیم

به امید و آرزوی دیدار

[ بدون نام ] شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ق.ظ

عالی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد