تو هم مثل همه میری و منو تنها میزاری ...

 

 

دنیای من

چشمای من

ای عمر من

این  دل  من میسوزه

گریه  نکن 

 دروغ میگی  میدونم  این  چند  روزه

 

تو هم  مثل همه میری و  منو  تنها  میزاری

 

عاشق نبودی  میدونم

عشقتو  رو بر جا میزاری

اما  بازم این  دل من  عاشقشه  اونو میخواد

میمیرم از جای  خالیش  اگه بره دیگه  نیاد

برو  برو  هر جا بگو   که یار من  دیوونه  بود

عاشق نبودی   میدونم  بودن من بهانه بود

...

اگه  تو باشی  ماه من

  نگاه به ماه  نمیکنم

بذار همه  نگاه کنن

من اشتباه  نمیکنم

من اشتباه  نمیکنم

من اشتباه  نمیکنم

من اشتباه  نمیکنم

 

چه غریبم

چقدر غریبم

نفسهایم به شماره افتاده

تنم به لرزه

بند بند وجودم از طنین صدایش لرزید

این چیست؟

عشق؟

نمی دانم

هوس؟

ممکن نیست

روزهای دوریم چه می شود اگر بر او نام هوس گذارم؟

روزهای رنجم

اشکهای رفته ام

تب شبانه ام

بی قراری روزهایم

پرسه های خیابانم

شمارش برگهای پاییزم

تمنای دستهایم که در نیمه شب او را می جویید

 و هراسان از خواب پریدن و درک کابوس نبودنش

دستم را گرفت برد تا اعماق تاریک زمان

ناگهان رهایم کرد به جرم رها بودنم

فریاد زدم نمی بینم

 نرو

بی تو میمیرم

 بمان

طرح لبخندش را در سیاهی دیدم

و سکوت رفتنش را

نمی خواهم به سیاهی عادت کنم

 تا چشمم چیزی ببیند که قلبم از درکش عاجز است

می خواهم روزنی بیابم اما با چشمان بسته چگونه؟

کسی یاریم نمی کند

چه غریبم

نفسهایم به شماره افتاده

تنم به لرزه

...

فاصله ها عشق های کوچک را از بین می برد

وعشق های بزرگ وواقعی را تداوم می بخشد

مثل باد که شمع را خاموش

وآتش را شعله ور می سازد

 لحظه ها تب دارند

تکیه بر بالش نرم باران زده ام و از خودم می پرسم

چه کسی بغض مرا میشوید؟

چه کسی هم نفس گلدانهاست؟

ریشه ی وحشی تنهایی راچه کسی می سپارد به نسیم

چه کسی آن طرف صحرا ست؟

 سمت پروانه کجاست؟

من ودل تنهاییم

چه احساس بدی... چه احساس بدی

درپرتو نگاهت ودرامتداد اشکهای شبنم تصویرت را میبینم و

می خواهم از پشت آیینه صداقت حقیقت را ببینیم و

آنجاست که با دست های پر از ریحان به دیدارت میایم و

تو دریچه ی تصویر را به رویم می گشایی

 و سوار بر کشتی اشک ودست بر دست

امواج اقیانوس دوستیمان به راه می افتیم

 تا یک بغل شقایق تازه برایت بیاورم

و نمیدانم وسعت عشق من و تو تا کجاست...

و سوالم اینجاست

فاصله با ما چه کرد؟

چه ها  خواهد  کرد ؟

 

نظرات 7 + ارسال نظر
پسر سیاه دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ب.ظ http://man-to-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی بانو
هستم همون پایین ماییینا ٬ همونجا که هستم و هیچ کی نمی تونه ببینه ٫ همونجا که باید موند و تکون نخورد ٫ دلم واست تنگ شده خیلی تنگ شده ٫ ببخشید من کم کی آم نت خیلی درگیر زندگی شدم ٫ صبح تا شب بدو بدو دارم ٫ خسته ام خیلی هم خسته ٫ هیچی برام هیچ خوشی نداره ٫ هیچ چی برام قشنگی نداره ٫ حالم داره از این زندگی به هم می خوره ٫ ماش بودی کاش می شد که باهات صحبت کنم ٫ یکی که بشه باهاش حرف شد می دونی آدم بعضی وقتها با غریبه ها نزدیکتر از دوستان و آشنایان هستن ! نمی دونم .. دارم می ترکم ٫ خسته ام خیلی خیلی خسته ... یه سر بهم بزن دوست داشتی یه روز.. نه .لش کن همین پیغام گذاشتن ها بهتره نمی خوام فکر کنی می خوام سو استفاده کنم ٫ واسم پیغام بذار دلم به همین پیغام ها خوشه

کلیک کن تو قلب من سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
کلیک کن تو قلب من
http://www.iranmaxim.mg-blog.com
وبلاگهای +/- جایزه 800 دلاری
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

چش درومده :-) چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام بانو جان
به خانه شاهانه شما مراجعه کردم
وبلاگت همچون همیشه زیباست ایشالله همیشه تندرست و شاد باشی

سارا خانم چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ب.ظ http://biriaaa.blogsky.com

سلام رفیق
اولین بار به کلبه شما میام
خیلی قشنگه
و مطالبت خیلی سوزناک
خوش باشی و موفق
به اونی که براش مینویسی برسی

یه آقا پسر خوب شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ق.ظ http://katoolmiderakhshad.blogsky.com/

لطفا این وبلاگ رو هم جلا بدید.

میگن پشت گل گلستونه ...

؟یتسه یخر هچ هگید امش
امش زا رکشت اب

بای. بای.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:38 ق.ظ

هی خانمی عکس ات خیلی قشنگن. باریکلا . این عشق هر چه بوده هنرت رو خوب شکوفاکرده!!

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد