دعاهایت را بنویس

 

 

 

 

 

نفس که می کشم 

 با من نفس می کشد

قدم که برمی دارم

 قدم برمی دارد

اما وقتی که می خوابم ، بیدار می ماند

 تا خوابهایم را تماشا کند

او مسئول آن است که خوابهایم را تعبیر کند

او فرشته من است

 همان موکل مهربان

اشک هایم را قطره قطره می نویسد

دعاهایم را یادداشت می کند

آرزوهایم را اندازه می گیرد

 و هر شب مساحت قلبم را حساب می کند

 و وقتی که می بیند دلتنگم ، پا در میانی می کند

 و کمی نور از خدا می گیرد و در دلم می ریزد

تا دلم کوچک و مچاله نشود

به فرشته ام میگویم:از اینجا تا آرزوهای من چقدر راه است؟

من کی به ته رویا هام میرسم؟

میگویم:من از قضا و قدر واهمه دارم

من از تقدیر میترسم

از سرنوشتی که خدا برایم نوشته است

من فصل آینده را بلد نیستم

از صفحه های فردا بیخبرم

میگویم:کاش قلم دست خودم بود....کاش خودم مینوشتم.....

فرشته ام به قلم سوگند می خورد و آن را به من می دهد

 و می گوید:بنویس.هر چه را که می خواهی...

بنویس که دعاهایت همان سرنوشت توست

تقدیر همان است که خودت پیشتر نوشته ای...

شب است و از هزار شب بهتر است

فرشته ها پایین آمده اند و تا پگاه درود است و سلام

قلم در دست من است و می نویسم

می دانم که تا پیش از طلوع آفتاب

 تقدیرم را خدا به فرشته ها خواهد گفت


چند روزی تا  شبهای قدر بیشتر نمانده

همه برای هم دعا کنیم خدا همین نزدیکیست

دعاهایت را بنویس

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سیاوشی یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ق.ظ http://arezoo62.blogsky.com

سلام آرزومند آرزوهات... باشه با اینکه محتاج دعا هستم برات دعا می کنم شاید برای تو پذیرفته بشه........
راستی یه گله به این وبلاگم اصلا نیومدی دوم هیچی بی خیال دیگه زمونه همینه..........
اگر اشک بودی تو را روی چشمان خود می نشاندم * *اگر مهر بودی به دنبال تو در دل اسمان می دویدم *اگر ماه بودی فروغ تو را چون غباری به سر می نشاندم *ودر این جا نه اشکی و نه مهری ونه ماهی چون خود رستی که پیمان شکنی

مهر یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ http://mehr-mehrabon.blogfa.ir/

سلام
وبلاگ خیلی قشنگی داری
موفق باشی به منم سربزن خوشحال می شم

سمفونی تنهایی دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:40 ق.ظ http://www.samphony-tanhaee.blogfa.com

سلام
باور کن تو این وبلاگت نظر خاصی متناسب با موضوع نمیتونم بدم.
فقط بدون فضاسازیت ببببییییسسسسسسستتته!!
بهم سر بزنی و حرف بزنی بیشتر میتونم بشناسمت.
منتظرم...

حسن دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ق.ظ http://hasanazar.blogsky.com

با سلام
کسب در آمد اینترنتی بدون هیچ سرمایه گذاری و مهارتی
فرست رو از دست ندید
یه سری به بلاگ من بزنید

محمد دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ب.ظ http://delle.blogsky.com/

سلام
وب قشنگی دارین
حرفات رو زیبا بیان میکنی
مارو قابل دیدی یه سری به ما بزن.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:35 ق.ظ

بازم سلام.بس که قشنگ می نویسی مگه می شه نوشته ها ت رو نخوند. اولا که من برات دعا می کنم .به قول تو بیا برای همه دعا کنیم . هر کی که دوست داره براش دعا بشه. دوما که خودت می گی آرزوهامون رو بنویسیم که اونها تقدیر ما می شن .پس تو هم اسمت رو عوض کن تا تقدیرت نشه دختری که هیچ کس و رو جز ی نفر نداره .بدون اون ی نفر چه خداست چه ی موجود زمینی بدون کسای دیگه ای هم هستن که دوست ت دارن و اون ها تو رو دارن و تو هم باید اون ها رو داشته باشی .البته این صرفا نظر منه دختر زیبا.

mosafer شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ب.ظ

دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد